בית ההשקעות פרופימקס לנדל"ן השיג מימון מחדש ותשואה שנתית ממוצעת למשקיעים של יותר מ-35%

בנוסף, בשבוע שעבר גייס בית ההשקעות, בניהולו של אלחנן רוזנהיים, שהוא גם מבעלי השליטה, 60% מההון העצמי (כ-23 מיליון שקל), להשקעה ברכישת בניין משרדים בלונדון שבאנגליה, שעלות רכישתו הסתכמה ב-84 מיליון שקל

בית ההשקעות פרופימקס לנדל"ן העולם השיג מימון מחדש לשכונת מגורים בארה"ב והשיג למשקיעים תשואה שנתית ממוצעת של יותר מ-35% עד כה. בנוסף, בשבוע שעבר גייס בית ההשקעות, בניהולו של אלחנן רוזנהיים, שהוא גם מבעלי השליטה, 60% מההון העצמי (כ-23 מיליון שקל), להשקעה ברכישת בניין משרדים בלונדון שבאנגליה, שעלות רכישתו הסתכמה ב-84 מיליון שקל.

פרופימקס, לצד אחד משותפיה המקומיים בארה"ב, הצליחה להשיג מימון מחדש לפרויקט שרכשה בפברואר 2005. מדובר בקומפלקס מגורים מניב - Multifamily, הכולל 63 יחידות דיור בניו-הייבן, קונטיקט, סמוך לקמפוס של אוניברסיטת ייל.

מימון מחדש הוא על סך 3.06 מיליון דולר. ההשקעה נעשתה עם Paredim, אחת משותפותיה של פרופימקס בארה"ב, בהסתמך על תוכנית עסקית, שכללה שיפור של ההכנסה התפעולית באמצעות העלאת שכר הדירה.

באמצעות ההוצאה לפועל של תוכנית זו הצליחה הנהלת Paredim לקבל מימון מחדש ובאמצעותו להשיב למשקיעים את מלוא השקעתם.

לדברי מנכ"ל Paredim, דייוויד פריזייר, "אנחנו בין החברות הבודדות שהצליחו להשיג מימון שכזה במזרח ארצות הברית ומהווים בעסקה זו רב בנפח ההלוואות שנתן הבנק במחצית הראשונה של השנה".

בנוסף, בשבוע שעבר גייסה פרופימקס 60% מההון העצמי, כ-23 מיליון שקל, להשקעה ברכישת בניין משרדים בקרוידון שבדרום לונדון, המושכר לממשלת בריטניה בחוזה לטווח ארוך. את בניין המשרדים רכשה חברה זרה שבבעלות פרופימקס (60%) ושני שותפים (20% כל אחד).

שני השותפים השלימו את יתרת ההון העצמי הנדרש. סך היקף העסקה הוא 84 מיליון שקל, מתוכם כ-47 מיליון שקל במימון בנקאי. העסקה משקפת תשואה של 7.1%.

שטחו של הבניין, המושכר לממשלה הבריטית עבור משטרת הגבולות, הוא 3,942 מ"ר על פני ארבע קומות מעל קומת קרקע וחניון. ההכנסה השנתית שמניב הבניין מדמי שכירות עומדת על 920 אלף ליש"ט.