ישראלום של מתיו ברונפמן ושולם פישר מכרה את קומת המסחר בבית הוורד בגבעתיים תמורת 29.2 מיליון שקל

הרוכשת היא חברה בהקמה ובה שלושה שותפים - שניים ישראלים ואחד יהודי אמריקני - השותפים הישראלים הם שמואל פקטר וסם סומך

חברת ישראלום, מקבוצת ברונפמן-פישר של מתיו ברונפמן ושולם פישר, מכרה את זכויותיה בקומת המסחר של מגדל בית הוורד בגבעתיים. זאת תמורת 29.2 מיליון שקל.

הרוכשת היא חברה בהקמה ובה שלושה שותפים - שניים ישראלים ואחד יהודי אמריקני. השותפים הישראלים הם שמואל פקטר וסם סומך. מגדל בית הוורד, שבדרך השלום, נבנה על ידי ישראלום בשנת 2002 והיא רכשה את מלוא זכויות השותף בנכס בסוף 2003.

קומת המסחר שנמכרה מושכרת במלואה לשישה שוכרים שונים. לחברה שרכשה את הקומה יוסבו הסכמי השכירות בנכס. המשא-ומתן החל לפני כחודשיים וחצי ותחילה הוא נע סביב סכום של 25-30 מיליון שקל.

בתקשורת דווח אז כי ישראלום מעוניינת למכור את כל אחזקותיה בבית הוורד, כולל קומת משרדים גבוהה, בשטח של 13.4 אלף מ"ר וחניות בהיקף של 18 אלף מ"ר, וזאת תמורת כ-90 מיליון שקל.

בעבר החזיקה ישראלום בשטחים גדולים יותר במגדל, אבל היא מכרה אותם.

בתחילת החודש מכרה ישראלום לקבוצת שחר חדש, שבשליטת בן ציון וינשטוק, חברת הביטוח הפניקס ושלמה אליהו, שטח של 9,250 מ"ר לתעשייה ולאחסנה בלוד תמורת 18.7 מיליון שקל.

באותו היום שהעסקה מול שחר חדש נחתמה דיווחה קבוצת ברונפמן-פישר כי היא מנהלת מגעים למכור לבריטיש ישראל את החברה בת אירוס הגלבוע, שמחזיקה במתחם מעוין שורק בראשון לציון.

דיירי בית הוורד הם, בין היתר, אולפני ערוץ 10, הפניקס חברה לביטוח ודן אנד ברדסטריט.

ישראלום סיימה את הרבעון הראשון של 2009 ברווח נקי של כ-26.4 מיליון שקל, לעומת הפסד של כ-5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. החברה הציגה גידול בהון העצמי, שהסתכם בכ-130.5 מליון שקל, לעומת הון עצמי של כ-100 מליון שקל בדוחות דצמבר 2008.