טאואר חתמה על חוזה ארוך-טווח עם קרוקוס בהיקף של מיליוני דולרים אחדים ומניות של קרוקוס בשווי 1.25 מיליון דולר

החברות חתמו על הסכם ארוך-טווח לייצור טכנולוגיית MRAM הייחודית של חברת Crocus בפאב2 של טאואר בפלטפורמת ה-0.13 מיקרון ■ המוצרים בטכנולוגיה מתקדמת זו אמורים להניב שיעורי רווחיות גבוהים

טאואר סמיקונדקטור וחברת Crocus Technologies, מפתחת מובילה של רכיבי זיכרון מתקדמים, הודיעו היום כי חתמו על הסכם ארוך-טווח לייצור טכנולוגיית MRAM הייחודית של חברת Crocus בפאב2 של טאואר בפלטפורמת ה-0.13 מיקרון.

כחלק מהסכם בלעדי זה, תבצע טאואר את כל שלבי הפיתוח והייצור הנדרשים עבור המוצרים המתקדמים של חברת Crocus. השבבים אותם תייצר טאואר ל-Crocus מיועדים בעיקר למוצרי מיחשוב, מחשבי כף-יד, מכשירים ורשתות תקשורת. Crocus התחייבה לייצר בטאואר מאות פרוסות בחודש תמורת מיליוני דולרים אחדים בשנה ובשיעורי רווחיות גבוהה. בנוסף, הוענקו לטאואר מניות רגילות של חברת Crocus בשווי של 1.25 מיליון דולר. בתמורה לשירותים שתספק לה טאואר.

"יישומי ה-MRAM המתקדמים של Crocus צפויים לענות על צרכי פלח מהותי למדי מתוך שוק שהמכירות בו מוערכות בכ-700 מיליון דולר בשנת 2011," אמר אלן ניבל, מנכ"ל חברת Web-Feet, חברת מחקר מובילה המתמחה בשווקי הזיכרון והאחסון. "כמו כן, שילוב יעיל של טכנולוגיית ה-MRAM הייחודית ברכיבי זיכרון משולבים פונה לשווקים עם מכירות של מעל 10 מיליארד דולר."

בהודעת החברה נכתב כי טאואר נבחרה על-ידי Crocus נוכח היותה יצרנית השבבים המובילה בייצור בטכנולוגיית ה- NVM הייחודית. עבור Crocus, הסכם זה משלים למעשה את יכולות הייצור שלה ומבסס את שרשרת האספקה שלה לבסיס לקוחותיה.

"המעבר מסביבת פיתוח לייצור המוני מהווה קפיצת מדרגה מהותית עבור Crocus," אמר ג'ין-פייר בראון, מייסד ומנכ"ל Crocus Technologies. "טאואר ידועה כיצרנית השבבים המובילה בהענקת פתרונות ייצור מתקדמים בטכנולוגיית ה-NVM ולכן הינה המקום האידיאלי לביצוע מעבר זה באופן המוצלח ביותר. התמקדותה של טאואר בטכנולוגיות מתקדמות וייחודיות תאפשר לנו לממש בצורה מושלמת את היכולות המבטיחות של המוצרים שלנו ולהביא במהירות מוצרים מסחריים מתקדמים לשוק הצמא למוצרים מסוג זה, ששוויו מוערך במיליארדי דולרים."

"אנו מרוצים מאוד מההזדמנות לקחת חלק בהצלחתה של Crocus באמצעות ייצור הדור הבא של מוצריהם בטכנולוגיית ה-MRAM," אמר ד"ר אבי שטרום, סגן נשיא ומנהל קו המוצרים הייחודיים של טאואר סמיקונדקטור. "השילוב בין הידע המקצועי המעולה של Crocus, יחד עם היכולות והניסיון המוכחים שלנו בייצור בפלטפורמת ה-CMOS, יביא לטכנולוגיה ייחודית ומובילה בתעשייה. אנו משוכנעים כי בטכנולוגיית ה-MRAM המתקדמת קיים פוטנציאל לשינוי פני התעשייה ועל-כן אנו שמחים על החיבור שנוצר עם החברה בעלת היכולות הטובות ביותר לממש פוטנציאל זה, אשר לדעתנו יהיה בעל נפח שוק גבוה עם חיים ארוכים על גבי פלטפורמת הייצור של טאואר."