בנק לאומי ממתג את הישיר הראשון כ"ישיר לאומי": יעניק שירותי בנקאות אישית

זאת בדומה לשירות שניתן בסניפי לאומי ובמזרחי טפחות LIVE ■ יאפשר וידיאו צ'ט עם בנקאיים וייעוץ השקעות עד הבית - כפי שהשיק לאחרונה הבנק הבינלאומי

בנק לאומי מבצע שינוי ארגוני מקיף בבנק הישיר הראשון, הבנק הישיר הראשון בישראל, אותו השיק ב-1994. זמן קצר לאחר שמיתג בנק לאומי את כל שירותי הבנקאות הישירה כ"לאומי דיגיטל", ישונה שמו של הבנק ל"ישיר לאומי". במקביל, יעודכן הלוגו באופן שיקרב אותו ללוגו של הבנק עצמו. השינוי לא יפגע ביתרונות היחסיים אותם מעניק הבנק, ובהם פעילות מסביב לשעון, והחזר שנתי של 20% מהעמלות.

מבחינת השינויים הארגוניים, יעבור הבנק לשרת את לקוחותיו באמצעות צוות בנקאים אישי, בדומה לשירות בסניפי לאומי ובדומה לשירות הבנקאי הישיר שהשיק בנק מזרחי טפחות בשלהי 2008 ("מזרחי טפחות LIVE"). צוות הבנקאים יכלול מומחי אשראי, השקעות, ובנקאות. יצוין, כי גם לדיסקונט בנק ישיר באמצעות טלבנק.

ברוך לדרמן, ראש החטיבה הבנקאית בלאומי, והאחראי על הפעילות הקמעונאית אמר כי מהלך המיתוג מחדש של הישיר משתלב עם מהלך הדיגיטל של לאומי. "חשוב לנו להדגיש את החיבור לקבוצת הבנקאות המובילה בישראל. עבור הלקוחות, הידיעה שלישיר יש את הגב הפיננסי של קבוצת לאומי מספקת בטחון ויציבות" הוסיף לדרמן.

כאמור, בדומה למזרחי טפחות, יינתנו בבנק הישיר הראשון שורה של שירותים חדשים:

■ וידאו צ'ט עם מומחי אשראי או יועצי השקעות באמצעות הטלפון הסלולרי או המחשב.

■ "CALL BANK" - הזמנת שיחה טלפונית חוזרת באמצעות הודעת SMS. בשירות "ישיר בזמן" תינתן אפשרות להתכתבות חופשית ב-SMS לגבי אירועים בחשבונות הלקוח.

■ "גלישה סלולרית" - קבלת מידע וביצוע פעולות בגלישה לאתר הבנק בסלולר.

■ שירות קביעת פגישה עם יועץ על ידי שליחת מייל מהלקוח ישירות ליומן היועץ.

■ ייעוץ פנסיוני לעצמאיים ולשכירים, ייעוץ השקעות בבית הלקוח (מוגבל לרצפת הכנסה או לחסכונות מעל מיליון שקל) וייעוץ בקרנות השתלמות. נציין, כי לאחרונה השיק הבנק הבינלאומי שירות ייעוץ השקעות ללקוחות אמידים בפגישה עד הבית אף הוא.

לאומילאומי