מותג הדיאודורנטים "ליידי ספיד סטיק" נכנס לקטגוריית הספריי

זאת בהשקעה מדווחת של כ-5 מיליון שקל ■ על-פי נתוני נילסן, כבר בשבוע הראשון להשקתו גרף המוצר החדש נתח שוק של 17.4% בסגמנט הספריי

מותג הדיאודורנטים "ליידי ספיד סטיק" נכנס באחרונה לקטגוריית הדיאודרנטים בספריי, בהשקעה מדווחת של כ-5 מיליון שקל.

על-פי נתוני נילסן, כבר בשבוע הראשון להשקתו גרף המוצר החדש נתח שוק של 17.4% בסגמנט הספריי.

הדיאודורנט החדש מוצע ב-3 גירסאות - fruity splash, fresh fusion ו-invisible, ונמכר במחיר של 18.99 בחודש ההשקה.