וואלה החלה ב"שינוי הגדול אי-פעם בפורטל": משיקה שינויים ויזואליים וממשקים חדשים

סמנכ"ל התוכן של וואלה, יהורם דילמאני: "המהלך נועד לשקף את העשייה הרבה שנעשית בתחום התוכן בשנים האחרונות, בטקסט ובווידיאו, יחד עם קפיצת מדרגה בעיצוב ובפונקציונאליות של האתר"

פורטל וואלה החל היום (א') בתהליך השקת גירסה חדשה לכלל ערוצי האתר, כאשר הערוץ וואלה חדשות הוא הראשון שנחשף היום במתכונתו המחודשת. בשבועות הקרובים ישודרגו למעלה מ-20 ערוצי תוכן ומידע נוסף, בהם גם שירות הדואר של החברה.

מלבד שינויים ויזואליים, הגירסה החדשה כוללת גם שורה של ממשקים חדשים ובהם ממשק תגיות, שמאפשר נגישות לכל הכתבות והתמונות שפורסמו בוואלה לפי מילות מפתח. כמו כן, גירסה זאת מציגה תמיכה מלאה בגדלי באנרים סטנדרטיים.

שינויים נוספים כוללים שדרוג מערכת תגובות הגולשים ושילוב תכני גולשים שברשת החברתית "מקושרים", אשר 70% מהמניות שלה מוחזקים בידי וואלה. בנוסף, פותחו ממשקים חדשים המציגים את הכתבות שנצפו הכי הרבה פעמים על-ידי גולשי הערוץ וכן את הכתבות שלהן מספר התגובות הרב ביותר.

לדברי יהורם דילמאני, סמנכ"ל התוכן של וואלה, מדובר בשינוי הגדול ביותר שוואלה עשתה אי-פעם. "המהלך נועד לשקף את העשייה הרבה שנעשית בתחום התוכן בשנים האחרונות, בטקסט ובווידיאו, יחד עם קפיצת מדרגה בעיצוב ובפונקציונאליות של האתר".

דודו בקר, המשנה למנכ"ל וואלה, הוסיף כי "מדובר בתחילתו של תהליך, אשר יתרום באופן מהותי להמשך מיצובה של וואלה כפורטל המוביל בישראל. הגירסה, יחד עם היותה חדשה ורעננה, שומרת על עקרונות ניווט מסוימים וכן על קווי העיצוב הקיימים של וואלה האהובים על גולשינו".