"גלובס" וחדשות 2 באינטרנט משיקים את תחרות "סיפור השנה במייל האדום"

(עדכון) - האייטם הזוכה יוכרז בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" בשיתוף TWS ■ התחרות נערכת כחלק משיתוף-פעולה בין אתרי "גלובס" וחדשות 2

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וחדשות 2 באינטרנט, משיקים את תחרות "סיפור השנה במייל האדום". בחודש הקרוב ידרגו הגולשים באתרי האינטרנט של חדשות 2 (רשת ו-MAKO) ובאתר "גלובס" 5 אייטמים מרכזיים שנשלחו על-ידי הגולשים אל "המייל האדום" של חדשות 2 באינטרנט ועלו על סדר היום.

האייטם הזוכה יוכרז בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" בשיתוף TWS, שתיערך ב- 13.7.2009. ניתן לצפות באייטמים המשתתפים בתחרות ולהצביע באמצעות הקישור: http://www.globes.co.il/news/custompolls/channel2.aspx

התחרות נערכת כחלק משיתוף-פעולה בין אתרי "גלובס" וחדשות 2.

ל"מייל האדום" של חדשות 2 באינטרנט מגיעים מדי יום עשרות דיווחי טקסט, תמונות סטילס וקטעי וידיאו שצולמו ונשלחו על-ידי גולשים מהארץ ומחו"ל. בנוסף, לגולשים ניתנת אפשרות לפנות באופן ישיר לכל אחד מכתבי ומגישי חדשות 2. כל סיפור שמגיע אל "המייל האדום" נבדק, ובהתאם לחשיבותו מועלה לאתר חדשות 2 באינטרנט, ולעיתים גם משודר בתוכניות חברת החדשות, כולל המהדורה המרכזית.

בין הסיפורים שהגיעו בשנה החולפת ניתן לציין את פרשת אונס הילדה באשדוד, שהדיווח הראשוני עליה הגיע ל"מייל האדום", תיעוד של סכסוך שכנים שהסתיים בדקירת כלב, צילומים נדירים של לכידת כריש בחופי אשדוד ועוד.

ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" בשיתוף TWS תכנס כמדי שנה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת בישראל, במטרה להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

בין הנושאים בהם תעסוק הוועידה: המודל העסקי הנוצר כתוצאה מחוקי התקשורת החדשים, המגמות המשתנות בצריכת המדיה, הטכנולוגיות המשפיעות על פלטפורמות המדיה השונות והדרך בה הן פועלות כספקיות תוכן. במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009.