פלאפון מציגה: עולם מוסיקה חדש במודל "צרוך ככל יכולתך" תמורת 19.90 שקל לחודש

פלאפון החליטה לשבור את המודל של תשלום פר אלבום או שיר - ותאפשר ללקוחותיה לצרוך את כל המוסיקה האפשרית במחיר קבוע, בצורה חוקית וללא הגבלה

חברת פלאפון משיקה תפיסה חדשה של עולם המוסיקה בישראל: יוצאת עם פורטל מוסיקה חדש שמאפשר ללקוחותיה לצרוך את כל המוסיקה האפשרית במחיר קבוע ובצורה חוקית.

בכך משנה פלאפון את התפיסה הקיימת של רכישת מוסיקה בצורה פרטנית של תשלום פר שיר או אלבום, ומציעה מודל של "צרוך ככל יכולתך" תמורת 19.90 שקל בחודש.

תחת הלוגו החדש - MUSIX, החברה משיקה ספריית מוסיקה ענקית הכוללת לטענתה כרבע מיליון שירים בעשרות ז'אנרים, לשמיעה חוקית וללא הגבלה מהמחשב וממכשיר הסלולר.

לרגל ההשקה, כל לקוחות פלאפון יוכלו ליהנות מהשירות למשך חודשיים של התנסות חינם.

במסגרת בניית המערכת התחייבה פלאפון להקים מערכת שתהיה מוגנת לחלוטין להבטחת זכויות היוצרים, וכך המוסיקה תהיה לשימוש אישי בלבד של הלקוח.

מנוע החיפוש של פלאפון מחלק את סוגי המוסיקה לעשרות קטגוריות, ומאפשר ללקוח לחפש בצורה יעילה ופשוטה את האלבומים או השירים בהם הוא מעוניין. ברגע שמצא את השיר או האלבום, תהליך ההורדה למחשב ולסלולרי הוא עניין של שניות ובנוי במודל של הורדה פרוגרסיבית, כלומר השירים מושמעים תוך כדי הורדה.

פלאפון שכרה עורכים מוסיקליים כדי שיבנו את ספריית המוסיקה שלה, והיא מדווחת על מאות ואלפי לייבלים שייכללו בה.

לדברי מנכ"ל פלאפון, גיל שרון: "כמובילי התוכן בסלולר, אנו רואים עצמנו מחוייבים לקידום צריכת מוזיקה חוקית בישראל. זו הפעם הראשונה שישנה אלטרנטיבה אמיתית ומשתלמת המציעה צריכת מוזיקה חוקית וללא הגבלה".

סמנכ"ל התוכן והמוצרים בפלאפון, גיא באומן, מסר כי "Musix יאפשר התפתחות אמיתית של דפוסי צריכת מוסיקה חדשים בישראל. בעולם ההתלכדות, Musix מחבר בין האינטרנט והסלולר ומאפשר ללקוחות ליהנות מרפרטואר מוזיקלי שלא היה כמותו בישראל, מממשק משתמש ידידותי וממודל עסקי פשוט של 'צרוך כפי יכולתך'".

נציין כי פלאפון מבטיחה כי השירות יהיה רלוונטי למרבית המכשירים שהיא משווקת ברשת החדשה שלה (HSPA), אך לא ברשת הישנה (CDMA). באומן מבטיח כי החברה תעשה מאמצים כדי לקדם את השירות לכמה שיותר מכשירים.