מתחם התחנה בדרום ת"א ייפתח בינואר; דמי השכירות יעמדו על 300 שקל למ"ר

הבעלים: "דמי השכירות גבוהים בגלל נושא השימור, שהוא יקר. למרות המצב הקשה בשוק, לא היה לנו שוכר אחד שאמר לנו שהוא לא לוקח שטח בגלל שזה יקר"

מתחם התחנה שליד נווה צדק בתל אביב ייפתח בינואר. קבוצת התחנה, שהיא שותפות של חברת הנדל"ן ויתניה ושל חברת פלורנטין א.מ נכסים והשקעות, החלה בשיווק המתחם, שפעל כתחנת הרכבת הראשונה של המזרח התיכון בשנת 1892, ומסבה אותו בימים אלה למתחם תרבות, בילוי ופנאי בהשקעה מוערכת של 90-110 מיליון שקל.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום לרגל תחילת השיווק של הפרויקט, היזמים הצהירו כי דמי השכירות שייגבו במתחם יעמדו על 300 שקל למ"ר בנוסף לדמי ניהול של 30 שקל למ"ר. יש לציין כי מדובר בדמי שכירות גבוהים יחסית. אבי מורדוך מבעלי המתחם אמר כי "דמי השכירות גבוהים בגלל נושא השימור, שהוא יקר. למרות המצב הקשה בשוק, לא היה לנו שוכר אחד שאמר לנו שהוא לא לוקח שטח בגלל שזה יקר".

המתחם משתרע על פני כ-16 דונם והוא כולל 22 מבנים כאשר 2,000 מ"ר מיועד מסעדות ובתי קפה, 500 מ"ר מתחם לייף-סטייל, 700 מ"ר לאופנה, 500 מ"ר חצר לפעילות לילדים ו-500 מ"ר חלל מוזיקה. הוא ממוקם בין נווה צדק לטיילת החוף, צפונית למושבה האמריקאית.