המדיה החברתית למען גלעד שליט: עלה אתר חדש לציון 3 שנים לחטיפתו

במסגרת היוזמה מתבקשים הגולשים לסייע בהעלאת המודעות לנושא באתר Gilad1095 ■ בנוסף, אפשר לעקוב אחר החשבון של גלעד בטוויטר gilad1095@ ולעזור בהפצת היוזמה ברשת

המדיה החברתית מתגייסת למאבק לשחרור החייל החטוף גלעד שליט: אתמול (ג') עלה לאוויר אתר חדש - Gilad1095, לציון 3 שנים מאז חטיפתו על-ידי ארגון החמאס.

במסגרת היוזמה מתבקשים הגולשים לסייע בהעלאת המודעות לנושא. כך, אפשר לעקוב אחר החשבון של גלעד בטוויטר gilad1095@) ולעזור בהפצת היוזמה ברחבי הרשת. בצידו הימני של האתר מופיעה רשימת טוויטים עדכנית, שמשקפת את השיחה הבינלאומית שנוצרת באתר סביב התגית gilad#.

גולשים יכולים גם לשלוח לאתר קטעי וידיאו, או להעלות אותם לאתר שיתוף קבצי הווידיאו YouTube, ובהם לספר מה הם היו יכולים לעשות ב-1,095 ימים - משך תקופת השבי של גלעד עד כה.

האתר נוצר על-ידי מספר יזמים שפעילים במדיה החברתית: כפיר פרבדה, גיא נשר, ירין הוכמן ונעמה אביאור, בשיתוף-פעולה עם חברת החדשות של ערוץ 2, שמאפשרת לגולשים לשלוח גם אליה קטעי וידיאו שהיא תערוך ותעלה לרשת.

"אנחנו עובדים על זה כבר 3 ימים, והמטרה היא לגרום לאנשים להרגיש את זה בצורה יותר אישית. יש גולשים מחו"ל שהתלהבו מהיוזמה הזו, ולכן קטעי הווידיאו יכולים לסייע בהסברה", סבור פרבדה, יועץ לשיווק במדיה הדיגיטלית.