טכנופלס ונצ'רס משקיעה 3 מיליון שקל בחברה בתחום האנרגיה הירוקה תמורת 23% ממניותיה

זאת, לפי שווי חברה של 10 מיליון שקל לפני הכסף ■ כספי ההשקעה ישמשו את החברה לקידום פעילותה ולהרחבת עסקיה, ובעיקר לחדירה לשווקים נוספים בפריסה גיאוגרפית רחבה יותר

חברת טכנופלס ונצ'רס, המתמחה בהשקעות בחברות מתחומי הטכנולוגיה השונים, חתמה על מזכר הבנות להשקעה בחברה בתחום האנרגיה הירוקה העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק והפצה של מערכות תאורה חסכוניות באנרגיה בארץ וברחבי העולם.

על-פי מזכר ההבנות, ובכפוף להשלמת בדיקת נאותות, תשקיע טכנופלס בחברה סך של 3 מיליון שקל תמורת 23% מהון המניות, לפי שווי חברה של 10 מיליון שקל לפני הכסף. כספי ההשקעה ישמשו את החברה הנרכשת לקידום פעילותה ולהרחבת עסקיה, ובעיקר לחדירה לשווקים נוספים בפריסה גיאוגרפית רחבה יותר.

לטכנופלס תינתן אופציה להגדיל אחזקותיה בחברה הנרכשת עד לשיעור של 35% מהון המניות. כמו כן, טכנופלס תהא זכאית למנות שני נציגים לדירקטוריון החברה ולקבלת דמי ניהול במשך שלוש שנים.

חן כץ, מנכ"ל טכנופלס ונצ'רס, מוסר כי ההשקעה החדשה הינה במסגרת מדיניות טכנופלס להשקיע בחברות רווחיות וצומחות, הנמצאות בשלב מתקדם של מכירות ובעלות תזרים מזומנים חיובי. כץ ציין כי "השקעה זו הינה תולדה של חיפוש אחר חברה בעלת טכנולוגיה ייחודית בשוק גדל ובעלת פעילות גלובלית, הצומחת בעשרות אחוזים מדי שנה. ההשקעה מביאה לידי ביטוי את הידע, הניסיון והערכים המוספים של מנהלי טכנופלס ובעלי המניות שלה. במקביל להשקעה זו נערכת טכנופלס לגיוס הון כדי לממש את האסטרטגיה העסקית שלה".

אמיר גל-אור, שותף מנהל בקרן ההשקעות אינפיניטי, בעלת המניות הגדולה בטכנופלס, הוסיף ואמר כי "אנו מאמינים שהאסטרטגיה הנוכחית של טכנופלס באיתור וביצוע השקעות בחברות צומחות ורווחיות, נותנת מענה לצורך אמיתי הקיים בשוק למימון אלטרנטיבי של חברות קטנות עד בינוניות, אשר זקוקות להון נוסף לשם הרחבת פעילותן והמשך צמיחתן".