וולט דיסני תשיק בספטמבר את ערוץ דיסני ישראל

הערוץ, שיעלה לאוויר על חשבון ערוץ ג'טיקס, יעבור אדפטציה לשוק המקומי, כולל דיבוב סדרות אנימציה והפקות מקור בכיכובם של שחקנים ישראליים

חברת וולט דיסני הודיעה היום (א') על השקת ערוץ דיסני בישראל במהלך חודש ספטמבר הקרוב.

ערוץ דיסני יעלה לאוויר על חשבון ערוץ ג'טיקס (גם הוא מבית דיסני), ויעבור לוקאליזציה לשוק המקומי, במסגרתה ידובבו סדרות האנימציה של לעברית ויופקו הפקות מקור בכיכובם של שחקנים ישראליים.

במסגרת הפקות אלה תושק בתחילת החופש הגדול סדרת מעברונים בהנחייתה של לירון ויצמן, בהם תינתן הזדמנות ראשונה לצופים לראות קטעים מתוך הסדרות והסרטים העתידים להיות משודרים בערוץ דיסני.

בנוסף, ערוץ דיסני יעלה לשידור את הסדרות "האנה מונטנה", "פיניאס ופרב" ואת סרטי הקולנוע המקוריים של ערוץ דיסני "היי-סקול מיוזיקל" ו"קמפ רוק".

תמי לנדסמן, מנכ"ל ג'טיקס וערוץ דיסני בישראל, אמרה היום כי "ההשפעה העצומה של רצועות השידור של דיסני בישראל מצביעה על הביקוש לתכנים כלל-משפחתיים, ובכך גם משקפת את הפוטנציאל להצלחת הערוץ בישראל. אנו נפעל למינוף כוחו של המותג 'דיסני' וליצירת שיתופי-פעולה נוספים תחת המטרייה המותגית, במטרה להפוך לערוץ המוביל בשוק הטלוויזיה לילדים ולמשפחה".

ערוץ דיסני העולמי מייצג ספריית ערוצי הילדים עם 98 ערוצים ו/או רצועות שידור, ב-167 ארצות וב-32 שפות. דיסני מגדיר עצמו כערוץ לכל המשפחה, עם קהל יעד בגילאי טרום בית-ספר וילדים בגילאי 6 עד 14 ובני משפחותיהם.