מגל זכתה בחוזים בהיקף 8.5 מיליון דולר; מזנקת 12% בת"א

רוב החוזים כוללים בניית מערכת שלמה ומוכנה להפעלה ■ כלל ההזמנות צפויות לאספקה עד לסוף 2009

מגל מערכות הודיעה היום (ב') כי בחודש מאי האחרון, היא זכתה במספר הזמנות בהיקף כולל של כ-8.5 מיליון דולר, כדי לאבטח 2 נמלי תעופה ומספר תחנות כוח גרעיניות בדרום-מזרח אסיה, חידוש מערכי גדרות גבול בישראל והרחבת האבטחה של שדה תעופה קיים במזרח אירופה. המניה מתחזקת ב-12% בבורסת ת"א.

רוב החוזים כוללים בניית מערכת שלמה ומוכנה להפעלה (turnkey project). כלל ההזמנות צפויות לאספקה עד לסוף 2009. הפרויקט הראשון שיבוצע הוא הרחבה של מערכת האבטחה בשדה תעופה במזרח אירופה ושילוב מערכת תיל מתוח לאיתור חדירות בעזרת חיישני כבלים בהיקף של 1.6 מיליון דולר. פרויקט זה כולל בניית מערכת שלמה מוכנה להפעלה.

הפרויקט השני הוא חידוש מערכי גדרות גבול בישראל שיכלול את אותה מערכת לאיתור חדירות. היקף ההזמנה עומד על 4.6 מיליון דולר וכולל בניית מערכת שלמה ומוכנה לשימוש תוך שילוב ציוד אבטחה מיצרן שלישי. הפרויקט השלישי כולל הקמת מערכות הגנה למספר תחנות כוח בדרום-מזרח אסיה ויכלול הטמעה של מערכת שדה אלקטרוני לאיתור חדירות בעזרת חיישני נפח. היקף ההזמנה מוערך בכ-1.3 מיליון דולר. ההזמנה הרביעית כוללת מערכות הגנה לשני שדות תעופה במזרח אירופה, ותכלול מוצרי תיל מתוח וחיישני הרעדה לאיתור חדירות. הזמנה זו היא בהיקף כולל של מיליון דולר.

יואב שטרן, נשיא ומנכ"ל מגל בפועל, ציין כי "מגל נמצאת בעיצומו של שינוי אינטנסיבי. אנחנו אמנם מאמינים כי לפנינו עדיין תקופה לא קלה, אולם תוספת אחרונה זו לצבר ההזמנות החתומות שבידינו הופכת אותו לאחד הגדולים בתולדות החברה. עובדה זו כשלעצמה מהווה בסיס לאופטימיות זהירה לגבי העתיד".

מניית מגל נסחרת בת"א ובוול סטריט לפי שווי של 48 מיליון דולר. מהשפל אליו הגיעה המניה ב-7 באפריל היא עלתה ב-10% בוול סטריט.