דאסו סיסטמס מצמצמת פעילות בישראל

החברה - שמעסיקה בישראל כ-170 איש, מפעילה בישראל מרכז פיתוח וכן פעילות מכירות ותמיכה - מתכננת להודיע בימים הקרובים למחצית מעובדיה על הפסקת עבודתם

חברת דאסו סיסטמס (Dassault) שמפתחת פתרונות בתחום ניהול מחזור חיי מוצר (PLM) מתכוונת לצמצם באופן ניכר את הפעילות במרכז הישראלי, כך נודע ל"גלובס". החברה, שמעסיקה בישראל כ-170 איש מפעילה בישראל מרכז פיתוח וכן פעילות מכירות ותמיכה, מתכננת להודיע בימים הקרובים למחצית מעובדיה על הפסקת עבודתם. כרגע נערכות שיחות שימוע לכ-86 עובדים.

הנוכחות של החברה בישראל החלה בשנת 1999, אז רכשה החברה את SmarTeam תמורת כ-35 מיליון דולר והקימה על סמך הרכישה מרכז פיתוח ומכירות מקומי שמנוהל ע"י אלכס זלצר. לדברי זלצר צמצום הפעילות במרכז המקומי מגיע בעקבות כוונת החברה לעבור לפיתוח הפלטפורמה של הדור הבא שנקראת מערכת ה-V6.

"חלק מהצעדים הם איחוד מאמצי הפיתוח לשני מרכזי הפיתוח הגדולים של החברה בפריז ובבוסטון", אומר זלצר, "וכך תישאר בארץ פעילות המכירות, התחזוקה והפיתוח של הדור הקודם שהוא מה שרכשה החברה לפני כעשור". זלצר טוען כי כרגע אין תוכניות להפסיק את פעילות שאר העובדים במרכז, והחברה אף מרחיבה בימים אלו את מרכז המכירות בישראל.