דירוג 100 המותגים המובילים בישראל על-פי שוויים הכספי ייחשף ב-13 ביולי. הדירוג ייחשף לראשונה ב"ועידת תקשורת ונתח שוק" של "גלובס" שתתקיים במהלך אותו יום, ובערב יופץ הדירוג בתוך מגזין-ספר מיוחד לכל מנויי העיתון.
השנה מתחדש המגזין המסורתי ויוצא בפורמט חדש ומרהיב, שהוא תוצאה של שילוב בין מגזין השיווק והתקשורת "פירמה" לבין ספר המותגים השנתי.
גם השנה תכלול המהדורה המיוחדת הזו למעלה מ-450 עמודים, הכוללים את מיטב העבודות הקריאטיביות של משרדי הפרסום בישראל. הכותבים המובילים של "פירמה" מתארחים השנה בספר המותגים כדי ליצור מוצר מחודש ומעניין מתמיד.
כמיטב המסורת זו השנה השביעית ברציפות, מתארחים בספר המותגים גם המנכ"לים המובילים בישראל, כגון עמוס שפירא, דוד אבנר, גיל שרון, סופי בלום, דן ללוז, ראובן אדלר, יעקב קדמי ורבים אחרים.
בנוסף מתארחים ככותבים במגזין כל חברי הנהלת איגוד השיווק, ובהם נילי צור, מנכ"ל סלטי צבר; איל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה; תלמה בירו, מנכ"ל איגוד השיווק; וחברי הנהלה נוספים. פרט להם יתארחו במגזין גם אנשי מקצוע מובילים מתחום הפרסום, קידום המכירות והעיצוב בישראל.
במסגרת המאמצים של המותגים הישראליים להתנהל באורח "ירוק" יותר ולתמוך באיכות הסביבה, השקיע עיתון "גלובס" בנייר כרומו ממוחזר, עליו יפורסם כל דירוג המותגים המובילים בישראל. שילוב הנייר הממוחזר במגזין ייצור השנה פורמט חדש ומפתיע.
את המגזין עורכים לילך סיגן, רותם דנון ותומר גנון, ואת דירוג המותגים ביצעו עבור "גלובס" כמדי שנה חברת הייעוץ TEFEN וחברת גיזה-זינגר-אבן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.