30 דירות חדשות התפנו ב"מגדל ההיי-טקיסטים" בת"א - אבל תנאי הסף הוקשחו: הכניסה כעת רק לחברי הדיירים

המחירים: דירת 3.5 חדרים בגודל 120 מ"ר מ-1.96 מיליון שקל, דירת 5 חדרים בגודל 170 מ"ר מ-2.8 מ' ש' ■ אמפא, החברה המוכרת את הדירות: "הדירות הוצעו רק לדיירי הבניין שהתבקשו להמליץ לקרוביהם ולחבריהם, על מנת לשמור על האופי המיוחד של הפרויקט" ■ האכלוס - בסוף 2010

יותר משנתיים אחרי ההיסטריה הגדולה סביב "מגדלי ההיי-טקיסטים", הכינוי שלו זכה פרויקט "סנטרל פארק" ליד מגדלי עזריאלי בת"א, נראה ש-30 עובדי היי-טק נוספים יוכלו להתכבד ולהצטרף לרשימת הדיירים בקומפלקס המגדלים היוקרתי. קבוצת אמפא, בעלת הקרקעות של הפרויקט שלה 30 דירות, מציעה אותן למכירה. אבל לפני שאתם ממהרים לשמוח, כדאי שתדעו שהתנאים לכניסה לפרויקט הוקשחו: הכניסה מותרת, מסתבר, רק במתכונת של "חבר מביא חבר", או, כמאמר ההודעה שפירסמה החברה, "הדירות הוצעו רק לדיירי הבניין שהתבקשו להמליץ לקרוביהם ולחבריהם, וזאת על מנת לשמור על האופי המיוחד של הפרויקט".

בין המחירים שבהן יוצעו 30 הדירות: החל מ-1.96 מיליון שקל לדירת 3.5 חדרים בגודל 120 מ"ר, והחל מ-2.8 מיליון שקל לדירת 5 חדרים בשטח 170 מ"ר. בנוסף, יוצעו גם פנטהאוזים. הדירות המוצעות למכירה ממוקמות בקומות 21-30. לדברי החברה, עד כה, תוך יומיים מהפרסום (כמובן, בקרב הדיירים בלבד) התקבלו יותר מ-100 פניות של רוכשים פוטנציאליים.

לשם השוואה, המחירים שבהם הוצעו הדירות למכירה לפני כשנתיים במסגרת קבוצת הרכישה בהובלת רביב צולר ודרור הלוי היו נמוכים בהרבה: דירת 4 חדרים בשטח 136 מ"ר ומרפסת החל מ-1.214 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בשטח 160 מ"ר ומרפסת מ-1.442 מיליון שקל.

עם תחילת שיווקו של הפרויקט במאי 2007 נרשמה היסטריה בקרב רוכשי דירות פוטנציאליים, דהיינו עובדי היי-טק. כאמור, הדירות נמכרו בכמחצית ממחירן של דירות במגדלים אחרים באיזור, והפרויקט כולו נמכר תוך שבועות ספורים.

במקביל משך הפרויקט אש רבה בשל היותו מוגבל לדיירים עובדי חברות היי-טק בלבד. ביקורת נוספת שהושמעה על הפרויקט טענה כי למעשה הוא ממוקם באיזור בעייתי בת"א ומהווה "מלכודת דבש" עבור הנכנסים אליו, שיתקשו מאוחר יותר במכירת הדירה שרכשו.

אכלוס הפרויקט מתוכנן לסוף 2010.