קמן רוכשת את פעילות יצרנית הצינורות פלעד ב-5.6 מ' ש'

לצורך העסקה, תוקם חברה חדשה שתרכוש מפלעד מלאי, ציוד וזכויות הקשורים לפעילות הנרכשת

קבוצת קמן שבשליטת רוני אלרואי, מעבה את פעילותה בתחום הצנרת, המים והתשתיות. הקבוצה הודיעה היום (ד') כי החברה הבת, מנדלסון-ש. בר, רוכשת יחד עם שני משקיעים נוספים את הפעילות של חברת פלעד מידי חברת אברות תעשיות, וזאת תמורת כ-5.6 מיליון שקל.

הפעילות הנרכשת כוללת קווי ייצור ומלאי, בעיקר בתחומים של מוצרי פוליאתילן ו-PVC, למגוון שימושים.

לצורך העסקה, תוקם חברה חדשה שתרכוש מפלעד מלאי, ציוד וזכויות הקשורים לפעילות הנרכשת. מנדלסון-ש.בר תחזיק ב-45% ממניות החברה החדשה, וכל אחד מהשותפים יחזיק ב-27.5% ממניותיה. בעלי המניות יזרימו אל החברה החדשה הלוואת בעלים בסך כולל של כ-6 מיליון שקל, שתשמש את החברה החדשה לצורך ביצוע העסקה.

הפעילות הנרכשת של פלעד הינה סינרגטית לפעילות חברת מנדלסון ש. בר, שכן מדובר על קו מוצרים בתחומי המים והצנרת, המשלים למוצריה הנוכחיים של הקבוצה, והנהנה מביקושים יציבים בשוק המקומי. מנדלסון ש. בר עוסקת במסחר ושיווק של צנרת ואביזרי צנרת, למגוון שימושים, לרבות תשתיות, ותעשיות הכימיה, הפטרוכימיה, הפרמצבטיקה, המזון והבניה. מנדלסון פועלת הן בשוק הישראלי והן בארה"ב באמצעות חברת Dodson Global Inc, הפועלת בתחום צנרת ואביזרי צנרת המשמשים חברות אנרגיה ותשתיות בלחצים גבוהים.

גיורא ענבר, מנכ"ל קבוצת קמן אחזקות, אמר היום: "מדובר בפעילות הנהנית ממוניטין של שנים רבות מול שורה ארוכה של לקוחות, ושנוצרה בפנינו הזדמנות עסקית לרכשה ולצרפה למנדלסון-ש.בר ולפעילויותינו בתחומים האמורים. קמן בוחנת מעת לעת, עיסקאות לרכישת פעילויות בישראל ובחו"ל, התואמות את תחומי הליבה שלנו, שמעניקות לקמן יתרונות סינרגטיים שונים".