חיים שני מועמד להחליף את ירום אריאב כמנכ"ל משרד האוצר

שני משמש כמנכ"ל ונשיא נייס והוא מצטרף לבורסת השמות שכללה בעבר גם את ארז ויגודמן ■ דוברות שר האוצר: "השר בוחן מספר מועמדים לתפקיד וכשנמנה, נפרסם הודעה מסודרת"

חיים שני, מנכ"ל ונשיא נייס , מועמד לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר - במקומו של ירום אריאב, שצפוי לפרוש שמניהול המשרד בטווח הקצר. שר האוצר הוא יובל שטייניץ, וההערכות הן כי הפנייה לשני נעשתה על-ידו. נזכיר, כי חרושת השמועות בדבר מינוי מחליף לאריאב כללה גם את ארז ויגודמן, המנכ"ל הפורש של קבוצת שטראוס , בטרם נודע כי יחליף את אברהם ביגר בתפקיד מנכ"ל חברת האגרו-כימיה מכתשים אגן , החל מאוקטובר הקרוב.

כהונתו של אריאב במשרד האוצר החל בינואר 2007, אז כיהן במשרד אברהם הירשזון כשר האוצר, ומאז עבד תחת אהוד אולמרט, רוני בר-און ושטייניץ במשרד - כשעם כניסתו של האחרון לתפקיד הודיע על כוותנו לפרוש מהתפקיד. ככל הידוע, שני טרם נענה להצעה, אולם הוא שוקל אותה בחיוב. לשני תואר שני במינהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול.

חברת נייס בראשותו עוסקת בתכנון, פיתוח ויצור של מערכות הקלטה ואיחזור דיגיטליות, ומערכות תקשורת לשירותי מודיעין. החברה, הנסחרת בבורסה בתל-אביב ובנאסד"ק לפי שווי-שוק של 5.52 מיליארד שקל, פספסה את תחזית ההכנסות לרבעון הראשון, והסתפקה בהכנסות של 139.1 מיליון דולר בלבד. בשורה התחתונה, רשמה החברה רווח רווח מתואם של 21.3 מיליון דולר, בהתאם לתחזית. במסגרת הדו"חות ציינה החברה בניהולו כי "התוצאות לרבעון השני לא תהיינה שונות במידה מהותית מתוצאות הרבעון הראשון".

מנייס נמסר כי החברה אינה מתייחסת לשמועות. מדוברות שר האוצר נמסר כי "השר בוחן מספר מועמדים לתפקיד וכשנמנה, נפרסם הודעה מסודרת".