מליסרון מחפשת מנכ"ל; פנתה למנכ"ל קבוצת עזריאלי

מנכ"ל קבוצת הקניונים והנדל"ן העסקי מליסרון, יוסי פרי, יפרוש מתפקידו בספטמבר ■ לבד מפאר נדיר, מנכ"ל קניוני עזריאלי, הוצע התפקיד גם למנכ"ל קניוני ישראל, משה רוזנבלום

קבוצת מליסרון , העוסקת בנדל"ן מניב בתחום הקניונים ושטחי המשרד, הציעה את תפקיד מנכ"ל הקבוצה למנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, פאר נדיר. בין הצדדים התנהלו מגעים, במסגרתם נפגש נדיר גם עם יו"ר מליסרון, ליאורה עופר. אולם, המגעים הופסקו על רקע חילוקי דעות בין הצדדים בנוגע לתנאי ההעסקה - כך נודע ל"גלובס".

בימים האחרונים הוצע התפקיד למנכ"ל קניוני ישראל, משה רוזנבלום. נדיר ורוזנבלום נחשבים לשני אנשי המפתח בתחום ניהול קניונים בארץ. נדיר מזוהה במיוחד עם קבוצת עזריאלי, שבה הוא עובד שנים רבות.

החיפוש אחר מנכ"ל לקבוצת מליסרון נפתח לאחר שהמנכ"ל הנוכחי, יוסי פרי, החליט לסיים את תפקידו בספטמבר הקרוב. פרי, שעובד בקבוצה 16 שנים, ימשיך לנהל את קניון הקריון שבקריית-ביאליק, הנמצא בבעלות הקבוצה.

עלות שכרו של יוסי פרי עמדה בשנת 2008 על 13.8 מיליון שקל.

קבוצת מליסרון נמצאת בשליטת עופר נכסים (71.51%) של יולי עופר. הקבוצה, העוסקת כאמור בנדל"ן מניב בתחום הקניונים ושטחי משרד, נסחרת בבורסה לפי שווי של 1.538 מיליארד שקל.

לפני יומיים השלימה קבוצת מליסרון את עסקת רכישת קניון רמת-אביב (73.4%) ורכישת קניון סביונים שביהוד (100%), מידי אפריקה ישראל של לב לבייב תמורת 823 מיליון שקל, לפי שווי של 1.74 מיליארד שקל לשני הקניונים.

בידי קבוצת מליסרון שני קניונים בולטים אחרים: הקריון בקריית-ביאליק וקניון רננים ברעננה. עסקת רכישת קניוני אפריקה הופכת את מליסרון לקבוצה חזקה בתחום הקניונים, בעיקר בשל התמהיל. בדירוג הקניונים של "גלובס", דורג קניון רמת-אביב במקום הראשון, והקריון דורג במקום הרביעי.

מליסרון עצמה רשמה ברבעון הראשון השנה שחיקה בכל הפרמטרים הכספיים. ההכנסות הסתכמו ב-51.5 מיליון שקל, לעומת 84 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי נשחק והסתכם ב-19 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 36.4 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2008.

דובר קבוצת מליסרון מסר: "אנו בוחנים מועמדים. מעבר לכך אין לנו תגובה".

פאר נדיר מסר כי הוא אינו מגיב לנושאים פרסונליים. את תגובתו של רוזנבלום לא ניתן היה להשיג.