תכפילו לי את החסות או שאני הולך למתחרה

בעקבות הבום השיווקי של רכישת רונאלדו וקאקה, פלורנטינו פרז, נשיא ריאל מדריד, ייפגש עם אדידס במטרה לעלות את חסות ההלבשה של הקבוצה מ-30 מיליון אירו ל-60 מיליון בשנה ■ אם אדידס תסרב, פרז יפנה ל... נייקי

אחרי שרכשו ארבעה שחקנים ב-214 מיליון אירו (קאקה, רונאלדו, אלביול ובנזמה), בריאל מדריד כבר החלו לבדוק איך למנף את ההוצאות בשוק ההעברות להכנסות בצד המסחרי.

לפי דיווח של ה"אל פאיס", ייפגש נשיא המועדון, פלורנטינו פרז, עם נציגי חברת אדידס, שנותנת את חסות ההלבשה לבלאנקוס. החוזה הנוכחי בין הצדדים שווה 30 מיליון אירו לעונה עד 2012, אך בעקבות העלייה הפתאומית בערך השיווקי של ריאל אחרי רכישת הכוכבים החדשים, יבקש פרז להאריך את החוזה מעבר ל-2012 ולהכפיל את סכום התמלוגים השנתי שאדידס משלמת לריאל ל-60 מיליון אירו. במידה ואדידס תסרב לסידור הזה, תפנה ריאל למתחרה הגדולה שלה, נייקי.

מלבד אדידס, לריאל הסכמי ספונסרשיפ עם קוקה קולה, אאודי, חברת ההימורים Bwin וחברת התקשורת הספרדית טלפוניקה. הסכמים אלו הכניסו לה בעונה החולפת כ-130 מיליון אירו, מתוך הכנסה כוללת של כ-400 מיליון אירו.

על-פי הפרסום, פרז מעוניין להגיע בעונה הקרובה להכנסות של 500 מיליון אירו, על מנת להתמודד עם המשכורות וההוצאות שכרוכות בקבוצת ה"גלאקטיקוס 2.0".