קבוצת תדהר מארגנת קבוצת רכישה בגני מרום בר"ג

הקרקע משתרעת בפינת רחוב חזון אי"ש וסמטת אבני חושן על שטח של כ-4 דונם בסמוך לארבעה מגדלים שבנייתם נסתיימה והיא מהווה את העתודה האחרונה בשכונת גני מרום בה נבנו כבר 500 יח"ד

קבוצת תדהר, מחברות הביצוע הגדולות בישראל שפעילה גם בתחום הייזום, הודיעה כי תצטרף בעצמה לתחום קבוצות הרכישה, תופעה שמרגיזה לא מעט מראשי היזמים והקבלנים. תדהר מארגנת קבוצת רכישה לשם רכישת הקרקע לשני המגדלים האחרונים בגני מרום, שבשכונת מרום נוה ברמת גן. שני המגדלים יתנשאו לגובה של כ-20 קומות. בשנים האחרונות ביצעה החברה פרויקטים רבים עבור קבוצות רכישה, אך זו הפעם הראשונה בה היא מארגנת בעצמה קבוצה שכזו.

הקרקע משתרעת בפינת רחוב חזון אי"ש וסמטת אבני חושן על שטח של כ-4 דונם בסמוך לארבעה מגדלים שבנייתם נסתיימה והיא מהווה את העתודה האחרונה בשכונת גני מרום בה נבנו כבר 500 יח"ד. גני מרום צמודה ממזרח לשכונת מרום נווה. התב"ע אשר חלה על המגרש מאפשרת בנייה של כ-154 יח"ד בשני המגדלים. האופציה על הקרקע תהיה לפי כ-67.8 מיליון שקל לזכויות על שני המגדלים, עלות קרקע ממוצעת של כ-440 אלף שקל לדירה.

ל"גלובס" נודע כי בעלת הזכויות במתחם היא חברת מ. מגן אינטרנשיונל שבשליטת מתי מגן. המגדלים מתוכננים להיבנות בצמידות לגינה ציבורית ובסמיכות לפארק מרום נווה. בהתאם לתב"ע ניתן יהיה לתכנן דירות בגודל משוער של כ-105 מ"ר לדירות 4 חדרים ו-115 מ"ר לדירות 5 חדרים. מתדהר נמסר כי העלויות הצפויות לחברי הקבוצה נמוכות בכ-25% מהמחירים המקובלים באזור לרכישת דירה מקבלן וכי נראה שלאור ההתעניינות הקבוצה תתארגן תוך זמן קצר ותושלם בימים הקרובים. במידה והקבוצה תושלם כצפוי תוך זמן קצר, צפוי האכלוס בעוד כ-3 שנים. תדהר מעריכה את העלות המשוערת של דירת 4 חדרים בכ-1.15 מיליון שקל (כולל מרכיב עלות הקרקע), דירת 5 חדרים צפויה לעלות כ-1.29 מיליון שקל ופנטהאוז כ-2.57 מיליון שקל בממוצע.