ב"מנטור", מדור הניהול השבועי של מגזין G, מתפרסמת מדי שבוע שאלה בענייני קריירה ששאל אחד הקוראים. במגזין G הבא תתפרסם תשובת היועץ המקצועי לשאלה, ובצדה - התשובות שלכם!
מה עושים? קוראים את השאלה, מגבשים דעה וכותבים בטוקבקים לכתבה זו.
ומכאן לשאלה השבועית:
יועץ יקר,
המיתון משפיע והעסק שבבעלותי חש זאת היטב: לקוחות מצמצמים את היקף הפעילות או מקצצים את הסכומים על השירות שלנו. אני מתלבט מה לעשות: כבר קיצצתי בשכר כל העובדים, וברור לי שאני חייב לגייס עוד לקוחות.
אני איני פנוי למשימה, ולכן משמעות הדבר היא גיוס איש מכירות שעולה לא מעט כסף כשכר בסיס. מה לעשות? האם לחכות עד יעבור זעם או להסתכן בהוצאה הנוספת על איש מכירות ולקוות שהוא יביא לגידול בהכנסות?
תודה מראש,
דניאל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.