הסכמים לאקוויז במיליון דולר; מתמודדת על מכרז בארה"ב

ספקית הפתרונות המתקדמים לטיפול במים ובשפכים מגבירה את חדירתה לשווקים בחו"ל ■ "לאחרונה קיבלנו דריסת רגל משמעותית בהודו וסין, ובמקביל חתמנו על הסכמי שיתוף פעולה באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית"

ספקית הפתרונות המתקדמים לטיפול במים ובשפכים אקוויז מגבירה את חדירתה לשווקים בחו"ל. במסגרת זו סגרה החברה מקבוצת אלרון בחודשיים האחרונים מספר עסקאות בסכום כולל של יותר ממיליון דולר.

בימים אלו החברה משמשת גם כקבלן משנה של תאגיד הנדסי מהגדולים בעולם במכרזים תשתיתיים בארה"ב. במסגרת זו היא מתמודדת כעת על מכרז עירוני במזרח ארה"ב לטיפול בשפכים בהיקף של עשרות אלפי קוב ביום. מדובר במכרז מהסוג שנהנה מתוכנית התמריצים של אובמה.

"המשבר הכלכלי גרם בין היתר לצמיחה מואצת של השווקים המתפתחים, וליישום תוכניות תמריצים לתחום התשתיות במדינות רבות", אמר אלעד פרנקל, מנכ"ל אקוויז.

"לאחרונה קיבלנו דריסת רגל משמעותית בשווקים הגדולים בעולם - הודו וסין", ציין. בהודו הטמיעה החברה את הטכנולוגיה שלה במתקן לטיפול שפכים (מט"ש) בהיקף של 30 אלף קוב ביום ובסין היא הטמיעה אותה במתקן מוניציפאלי בהיקף של 20 אלף קוב ביום.

"במקביל חתמנו על הסכמי שיתוף פעולה עם שחקנים מובילים באירופה, אסיה ואמריקה הלטינית, ופתחנו משרד במקסיקו", הוסיף פרנקל.

פתרונותיה של אקוויז, שנוסדה בשנת 2000 על-ידי איתן לוי ורונן שכטר, מוטמעים בעשרות מתקנים, כשהערך המוסף שלהם הוא שניתן באמצעותם לשדרג מערכות קיימות ביעילות ובחסכוניות. היא מוחזקת על-ידי אהמסה פלדות ישראל, אלרון וקרן ההון סיכון איזראל קלינטק.