ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" תשודר באמצעות "כוכבית 22 Live"

תועבר בשידור חי למנויים שברשותם מכשיר סלולר תומך דור 3 ■ שידור הוועידה התאפשר בעקבות שיתוף-פעולה בין "גלובס" לחברת החדשות של ערוץ 2

ועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" - הוועידה השנתית לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק, שתיערך ב-13 ביולי 2009 - תועבר בשידור וידיאו חי בסלולרי לבעלי מכשיר סלולר תומך דור 3.

שידור הווידיאו של ועידת תקשורת ונתח שוק התאפשר בעקבות שיתוף-פעולה בין "גלובס" לבין חברת החדשות של ערוץ 2. השידור יועבר גם באמצעות "כוכבית 22 Live".

התכנים יועברו בשידור וידיאו באיכות broadcast, באמצעות מערכות מבוססות סלולר של חברת LiveU לאולפני חברת החדשות בנווה-אילן. לתכנים המשודרים יצורפו כותרות הנאמר בפאנלים ושמות הדוברים, בפורמט של שידור חי בטלוויזיה.

לדברי דני שדה, סמנכ"ל חדשות ערוץ 2: "השידור מאפשר למיליוני משתמשי דור 3 בארץ לצפות בתכני הוועידה באיכות וידיאו מעולה, בנוסף לשכבה נוספת של שמות הנואמים, תפקידם וכן כותרות בולטות במהלך השידור, כמקובל בשידורי החדשות בטלוויזיה".

ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" תכנס כמדי שנה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת בישראל, במטרה להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

בין הנושאים בהם תעסוק הוועידה: המודל העסקי הנוצר כתוצאה מחוקי התקשורת החדשים: המגמות המשתנות בצריכת המדיה, הטכנולוגיות המשפיעות על פלטפורמות המדיה השונות והדרך בה הן פועלות כספקיות תוכן.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009.