באופנהיימר חיוביים על אמדוקס: "הרע מכל מאחוריה"

בבית ההשקעות העלו את ההמלצה למנייתה ל"תשואת יתר", במחיר יעד של 27 דולר מעריכים את צבר ההזמנות של החברה ב-2.37 מיליארד דולר, ולא פוסלים העלאת תחזית ההכנסות השנתית

אמדוקס כבר עברה את הרע מכל במשבר הכלכלי הנוכחי, כך מאמינים האנליסטים של בית ההשקעות אופנהיימר, שאול אייל ויו קאנינגהם. השניים מעלים היום את המלצתם למניית אמדוקס מ"תשואת שוק" ל"תשואת יתר", וקובעים לה מחיר יעד של 27 דולר (ההמלצה הקודמת לא לוותה במחיר יעד), הגבוה ב-32% ממחיר השוק.

אמדוקס, בניהולו של דב בהרב, מספקת פתרונות תוכנה לבילינג (גבייה), ניהול ושירות לקוחות. באופנהיימר מזכירים את החוזה עם T-Mobile האנגלית, שאמדוקס דיווחה עליו אתמול והוערך בעשרות מיליוני דולרים. להערכת אייל וקאנינגהם, החוזה הרב-שנתי מחזק את האמונה שמצבה של אמדוקס משתפר. הם מעריכים את צבר ההזמנות של החברה ב-2.37 מיליארד דולר, ומציינים כי ייתכן שהנהלתה תעלה את תחזית ההכנסות השנתית.

אמדוקס אמנם לא מסרה תחזית רשמית, אך דיווחה שהיא מנהלת את הוצאותיה לפי ההנחה שהכנסותיה ב-2009 ירדו ב-10%-12% לעומת 2008.

לדברי האנליסטים, ההתאוששות עדיין לא הושלמה, אך כבר רואים את האור בקצה המנהרה. למרות ששני החוזים המשמעותיים הגדולים הגיעו מאירופה (עם אליסה מפינלנד ו-T-Mobile בבריטניה), הם מציינים שיש חולשה יחסית באירופה, אזור שאחראי ל-17% מהכנסות אמדוקס. עם זאת, הם מעודדים מהעניין של לקוחות פוטנציאליים, גם אם הוא לא מתבטא כרגע בעסקאות.

אמדוקס תפרסם את דו"חות הרבעון הפיסקאלי השלישי שלה ב-22 ביולי, ותחזית השוק היא להכנסות של 678.9 מיליון דולר ורווח נקי של 48 סנט למניה, שהם 100.7 מיליון דולר. החברה נסחרת בבורסת ניו-יורק בשווי של 4.2 מיליארד דולר.