משיאניות הגיוסים: נארוס מגייסת 3 מיליון דולר

על-פי חברת המחקר IVC, הגיוס הנוכחי מציב את החברה, שמפתחת טכנולוגיה לניטור התקשורת ברשתות מבוססות IP עבור ספקיות טלקום, כאחת משיאניות הגיוסים מבין החברות הישראליות, כאשר מאז הקמתה היא גייסה כ-104 מיליון דולר

אחרי 12 שנות פעילות וגיוס של יותר מ-100 מיליון דולר, ממשיכה חברת Narus הישראלית-אמריקנית לגייס. החברה, שמפתחת טכנולוגיה לניטור התקשורת ברשתות מבוססות IP עבור ספקיות טלקום, השלימה לאחרונה גיוס של כ-3 מיליון דולר נוספים מחלק מהמשקיעים הקיימים: JP מורגן, קרן מייפילד, וולדן הבינלאומית וקרן NeoCarta.

על-פי חברת המחקר IVC, הגיוס הנוכחי מציב את החברה כאחת משיאניות הגיוסים מבין החברות הישראליות, כאשר מאז הקמתה היא גייסה כ-104 מיליון דולר.

את החברה הקים בשנת 1997 ד"ר אורי כהן, שבינתיים פרש מתפקיד ניהולי פעיל בה. בתחילת הדרך עסקה נארוס בפיתוח טכנולוגיה לאיסוף מידע על שירותי הערך המוסף לצרכי בילינג.

עוד 30 מיליון דולר בשנת 2006

אולם, בתחילת העשור שינתה החברה אסטרטגיה ופנתה לניטור התנועה על-גבי הרשת (DPI). הגיוס הקודם של החברה היה לפני כ-3 שנים ובו היא קיבלה כ-30 מיליון דולר מהמשקיעים, ביניהם גם וולדן הישראלית. כיום מונה החברה מעל ל-100 עובדים, המטה שלה בקליפורניה ומנהל אותה גרג אוסלן.