משרד הפרסום הילה ושות' יטפל בתקציב הפרסום של יצרנית הברזים חמת.
בימים אלה מעלה המשרד קמפיין תחת הסיסמה "עולם המים של חמת".
בתקופה האחרונה ביצעה החברה מספר מהלכים שיווקים במסגרת מהלך אסטרטגי לחיסכון במים ולהגברת המודעות לנושא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.