דירוג הפרסומות השבועי: מקדונלד'ס - האהובה ביותר, פלאפון - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למקדונלד'ס הגיעה גם למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות ביותר השבוע

הפרסומת למקדונלד'ס באמצעות יהושע TBWA היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע עם שיעור אהדה של 16.8%. שיעור זה נמוך מממוצע האהדה החצי-שנתי העומד כעת על 19.9%, ולכן עוצמת האהדה לפרסומת נמוכה ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות.

ברשימת הפרסומות הזכורות ממוקמת הפרסומת למקדונלד'ס במקום השני עם שיעורי זכירה של 12.5%. שיעורי האהדה לפרסומת גבוהים בקרב גברים ומבוגרים בגילאי 55 ומעלה.

הפרסומת להאגיס באמצעות מקאן-אריקסון דורגה במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות. בפרמטר הזכירות מצליחה הפרסומת פחות ומדורגת במקום העשירי עם שיעורי זכירה של 2.4%.

פרסומת היהלומים של פלאפון באמצעות אדלר-חומסקי מובילה את טבלת הפרסומות הזכורות עם שיעור זכירה של 15.3%.

השבוע, למעלה מחצי מהפרסומות שנכללות ברשימת 10 הפרסומות בעלות ההשקעה התקציבית הרחבה ביותר, נכללות גם ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר. מדובר בפרסומות לפלאפון, מקדונלד'ס, ויזה כ.א.ל, 012 סמייל, yes ואורנג'.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי השבוע חלה ירידה קלה מאוד במספר הפרסומות והחסויות ששודרו ביחס לשבוע שעבר, ומספרן כעת עומד על 277 לעומת 297 בשבוע שעבר.

גם בתקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה קלה ביחס לשבוע שעבר, והיקפם כעת הוא כ-39.2 מיליון דולר לעומת כ-40.1 מיליון בשבוע שעבר.