מצנח זהב לרוז'נסקי: 4.9 מיליון ש' ושכר של 150 אלף ש' כיועץ

רוז'נסקי יחל לתת לחברה שירותי ייעוץ עם סיום העסקתו בעת מינוי מנכ"ל חדש לחברה או ב-31 באוקטובר בהיקף חצי משרה בתמורה ל-150 אלף שקל לחודש שהם 1.8 מיליון שקל בשנה ■ חוה זמיר טואף תקבל 12 משכורות לדמי יעוץ בסך 75 אלף שקל לחודש

דירקטוריון דלק נדל"ן , זרוע הנדל"ן של קבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה, אישר אמש את פרישתם של מנכ"ל החברה, איליק רוז'נסקי, והמשנה למנכ"ל, חוה זמיר טואף. השניים יסיימו את תפקידם באוקטובר הקרוב, אך ימשיכו לשמש כיועצים של החברה בחצי משרה תמורת 2.7 מיליון שקל בשנה.

רוז'נסקי, ששימש כמנכ"ל משנת 2001, יקבל תשלום חד פעמי עבור סיום העסקתו בהיקף של 19 משכורות, ובסך הכול 4.9 מיליון שקל, אך גם לאחר פרישתו ייהנה ממשכורת חודשית של 150 אלף שקל עבור שירותי יעוץ לחברה בחצי משרה. זמיר טואף, שמועסקת בחברה משנת 2005, תקבל תשלום חד פעמי בהיקף של 12 משכורות, ותקבל משכורת חודשית של 75 אלף שקל עבור ייעוץ בחצי משרה.

בהודעת החברה נמסר כי "לאור תחושת מיצוי עצמי של המנכ"ל, ההתייצבות היחסית במצב החברה ונוכח קיומו של הסכם ייעוץ שישמור על רצף בפעילותה של החברה וימנע, חלילה, פגיעה בה, מסיים המנכ"ל את תפקידו ופונה לדרך חדשה". הדרך החדשה אליה יוצא רוז'נסקי, אמורה לכלול רכישת שליטה בחברת נדל"ן מניב. למרות ההון שצבר במשך כהונתו כמנכ"ל, אם וכאשר יעשה זאת, יזדקק רוז'נסקי לאשראי ולפי הידוע כבר קיבל תמיכה מצד גופים מוסדיים למהלך.

כדי למלא את מקומו הקימה דלק נדל"ן ועדת איתור למינוי מנכ"ל חדש. בין המועמדים המובילים לתפקיד נכללים מיקי בר חיים, לשעבר מנכ"ל גזית גלוב; חוה זמיר טואף, המשנה למנכ"ל שכאמור פרשה, אך לפי הידוע נתבקשה על-ידי תשובה להתמנות לתפקיד, ורו"ח ערן מיטל, יו"ר דלק נדל"ן, ששימש בעבר מנכ"ל חברת רבד של יגאל אהובי.