איש העסקים יקיר שעשוע, שהפיק את ההופעה של פול מקרטני בפארק הירקון, מתכנן להביא ארצה את להקת קולדפליי, בעלות מוערכת של כ-18 מיליון שקל.
ההפקה של הופעת מקרטני לא הניבה רווחים (עלותה הסתכמה בכ-26 מיליון שקל), אך גם לא הפסדים. שעשוע הפך בזכותה למפיק נחוש ואמיץ, מה שעשוי להקנות לו יתרון בגיוס ספונסרים למופע ראוותני חדש.
דדי ניצני, שותפו של שעשוע להפקה של הופעת ה"חיפושית" לשעבר, מנהל משא-ומתן מתקדם עם סוכני קולדפליי.
ההופעה מתוכננת לחודש מאי 2010, לאחר שהתאריך המקורי - ספטמבר 2009, ירד מהפרק בעקבות הופעותיהם של מדונה ולאונרד כהן בחודש זה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.