אלי להב זכה במכרז המינהל למגרש המסחרי בנאות מדבר בבאר שבע

זאת, במקום במכרז למלונאות ■ הצעתו של להב במכרז למגרש המסחרי - 7.3 מיליון שקל

היזם אלי להב, שניגש למכרז המלונאות של מינהל מקרקעי ישראל במתחם נאות מדבר בבאר שבע, לא זכה בו בסופו של דבר אבל זכה במכרז למגרש המסחרי במתחם, כך נודע ל"גלובס". הצעתו של להב במכרז למגרש המסחרי היא על סך 7.3 מיליון שקל.

כזכור, להב ניגש בסוף החודש שעבר למכרז המלונאות והנופש על מנת שיוכל להקים פרויקט קאנטרי קלאב ומלון בהשקעה של 100 מיליון שקל סמוך לקניון באר שבע, אותו הוא מקים בימים אלה. התב"ע (תוכנית בניין עיר) במגרש מאפשרת להקים מלון ברמה של שלושה עד חמישה כוכבים, בבניינים שגובהם לא יעלה על 12 קומות.

המכרז השני במתחם נאות מדבר, בו זכה להב, מיועד למסחר ושטחו 11,837 מ"ר, כשהתב"ע שחלה על המקום מאפשרת בנייה של בנייני מסחר ומרכז שירותי רפואה גבוה של עד שמונה קומות. להב ניגש למכרז זה באמצעות חברת מ.ל.א הנגב יזמות והשקעות והוא גבר על שתי הצעות אחרות. גובה השומה במכרז זה היה 5.4 מיליון שקל.

במכרז המלונאות והנופש במתחם נאות מדבר זכתה קבוצה של ארבעה מקומיים, שגברו על שלושה מציעים נוספים כשהצעתם עומדת על 12.7 מיליון שקל. גובה השומה במכרז היה 6.6 מיליון שקל.

ככל הנראה יפתח להב את המגרש המסחרי באופן בו הוא יתווסף לקניון שהוא מקים במתחם ששטחו הכולל כ-142 אלף מ"ר. שטחו של הקניון עצמו מתוכנן לעמוד על כ-100 אלף מ"ר, מתוכם 40 אלף מ"ר שטחים להשכרה, כ-20 אלף מ"ר מעברים ושטחי ציבור ו-40 אלף מ"ר חניונים תת קרקעיים. הקניון ייבנה בבנייה ירוקה ועלותו נאמדת כרגע על כ-700 מיליון שקל.

על שיווק הקניון אחראי משרד עטיה נכסים והשקעות. להב מסר כי הוא מקבל בשמחה את תוצאות המכרז ויחשוב על מיזם מעניין שישתלב עם תוכניות הקניון.