קבוצת הפרסום אדלר-חומסקי מקימה חברה לקשרי ממשל

החברה, שתפעל כמשרד עצמאי ונפרד ממשרד הפרסום, תוקם בשיתוף משה רונן, יועץ התקשורת של אהוד ברק

משרד הפרסום אדלר-חומסקי ויועץ התקשורת של אהוד ברק, משה רונן, מקימים במשותף חברה שתעסוק בקשרי ממשל - כך נודע ל"גלובס". החברה תפעל כמשרד עצמאי ונפרד ממשרד הפרסום, ותעסוק באסטרטגיה, לובינג ותקשורת.

למשה רונן, המשמש מזה כשנתיים כיועץ התקשורת של ברק, ניסיון עשיר בתקשורת פוליטית: לפני עבודתו עם ברק הוא שימש כיועץ התקשורת של בנימין (פואד) בן-אליעזר בהיותו שר התשתיות הלאומיות, וקודם לכן שימש כדובר הליכוד, יועץ התקשורת של השר עוזי לנדאו, וכיועץ התקשורת של ישראל כ"ץ, כששימש כשר החקלאות.

אייל חומסקי, מבעלי קבוצת אדלר-חומסקי, אישר את הידיעה, ואמר כי מדובר בחברה שתעסוק באסטרטגיה משולבת בין התקשורת לעבודת הלובינג. "ההבנה, הידע והלקוחות שיש בקבוצה לצד הניסיון של ראובן אדלר בהובלת המהלכים האסטרטגיים הכי משמעותיים בישראל בעשרים השנים האחרונות יתנו ייחודיות ויתרונות משמעותיים בשוק הזה", אומר חומסקי. "זאת חיה חדשה שלא קיימת בשוק, אבל נפוצה באירופה וארה"ב. ישנן חברות שעוסקות בכל אחת מהרגליים, אבל לא כמקשה אחת. יש יועצים אסטרטגיים, מי שעושה תקשורת ומי שעושה לובינג ותקשורת, אבל אין משהו שמאגד הכל".

לדבריו, טרם נקבע מבנה השותפות: "משה רונן יהיה חלק מהגורמים שיהיו שותפים, אבל אנחנו בוחנים חבירה או הצטרפות של גורמים נוספים", הוא אומר.

אדלר-חומסקי פועל בשנים האחרונות בפורמט הדומה לחברת אחזקות. במסגרת הפעילות הם מקימים חברות או נכנסים לשותפויות משמעותיות מבחינת היקפם בחברות קיימות. כך, למשל, הם רכשו מניות בחברות פרסום כמו "רואים קונים" ו-LEAD, הקימו חברות כמו גריי אינטראקטיב או גרי קונטנטס וכדומה. החברה החדשה תהיה החברה ה-16 במספר בה שותפה הקבוצה.