הפרסומות הזכורות והאהובות: ההודיות של יופלה במקום הראשון

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת השתלבה בראש הטבלאות כבר בשבוע הראשון לפרסומה ■ קמפיין "החומה" של סלקום - במקום השני באהובות

הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן-אריקסון היא הפרסומת הזכורה ביותר והאהובה ביותר השבוע.

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, העובדה שהפרסומת הצליחה להתמקם בראש הטבלאות מיד בשבוע הראשון לשידורה מרשימה, לאור העובדה שבחודשים האחרונים הפרסומות הדומיננטיות שהובילו את הטבלאות היו בעיקר פרסומות לחברות סלולר.

הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי ממוקמת השבוע במקום השני ברשימת הפרסומות הזכורות.

פרסומת "החומה" לסלקום באמצעות מקאן-אריקסון, שעוררה השבוע תגובות רבות על השימוש בחיילים ובגדר ההפרדה, ממוקמת במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות. הפרסומת לסלקום היא הפרסומת המשקעת ביותר השבוע בזמן מדיה, ומנתוני יפעת בקרת פרסום עולה סך ההשקעה בפרסומת השבוע עומד על כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון.

בטבלאות הזכורות והאהובות משתלבות השבוע 4 הפרסומות שעל-פי נתוני יפעת בקרת נמנות על 10 הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה כספית השבוע: הפרסומות לסלקום, yes, אורנג' ויופלה.

השבוע חלה ירידה קלה מאוד במספר הפרסומות והחסויות ששודרו ביחס לשבוע שעבר: 232 השבוע לעומת 277 בשבוע שעבר. גם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע נרשמת ירידה קלה מאוד ביחס לשבוע שעבר: כ-40.3 מיליון דולר השבוע לעומת כ-39.2 מיליון בשבוע שעבר.

* הפרסומות הזכורות והאהובות גם בטלוויזיה: מדי יום ראשון ב-19:00 בתוכנית "מה קורה" בערוץ 2.

יופלה