הזמנה שלישית החודש לאימקו; עלתה ב-4.4% במחזור חריג

קיבלה הזמנה מחברה ביטחונית בארץ בהיקף כספי כולל של כ-10מיליון שקל לביצוע תוך 5 שנים ■ עם קבלת ההזמנה, עומד צבר ההזמנות שבידיה על כ-158 מיליון שקל

השוק הביטחוני בישראל לא מסתכם רק באלביט מערכות. גם חברות קטנות יותר כגון חברת אימקו מדווחות לאחרונה על קבלת הזמנות בקצב הולך וגובר. יצרנית המערכות האלקטרו-מכאניות, אימקו הודיעה היום (א') כי קיבלה עוד הזמנה מחברה ביטחונית בארץ בהיקף כספי כולל של כ-10מיליון שקל, זוהי ההזמנה השלישית במספר מתחילת חודש יולי.

על פי הודעת החברה, משך ביצוע ההזמנה יארך עד 5 שנים. החברה הדגישה כי עם קבלת ההזמנה, עומד צבר ההזמנות שבידיה על כ-158 מיליון שקל. החברה הנשלטת על ידי משפחת יקיר (67.1%) נסחרת לפי שווי שוק של כ-97 מיליון שקל.

מתחילת השנה זינקה המניה בכ-91%. מניית החברה מרכזת לפני סיום המסחר מחזור של קרוב למיליון שקל ורושמת עלייה של כ-4.4%, כאשר מחירה עולה על 20 שקלים. נציין כי מאז סוף אוקטובר, אז נסחרה המניה בשפל של כ-8.2 שקלים רשמה המניה עלייה רציפה עד לרמתה הנוכחי והיצטרפה בכך לרבות ממניות היתר שבלטו בעליות חדות באותה התקופה.

ההזמנה החדשה מצטרפת לשתי הזמנות נוספות עליהן דיווחה החברה מתחילת החודש. ב-14 ביולי דיווחה החברה על קבלת הזמנות ממערכת הביטחון בהיקף של כ-17 מיליון שקל, לביצוע במהלך השמנה הבאה וב-2 ביולי דיווחה אימקו על הזמנה בסך 6 מיליון שקל לביצוע במהלך 3 השנים הבאות.