איזנברג למחזיקי האג"ח: אל תכניסו את אוסיף לכינוס בטרם עת

בעל השליטה באוסיף הציע למחזיקי האג"ח הסדר חוב חדש, לאחר שההצעה הקודמת נדחתה על ידי הבנקים המלווים ■ איזנברג הציג קו נוקשה והבהיר: "לא נקבל שום דרישה שלכם לריביות גבוהות"

"נעריך זאת מאוד אם לא תשמשו באקדח המעשן שמונח על השולחן. אם אתם רוצים תירו - אבל אל תכניסו את החברה לכינוס טרם זמנה", ביקש היום (א') שלמה איזנברג, בעל השליטה באוסיף , ממחזיקי האג"ח של החברה.

איזנברג הציע היום למחזיקי האג"ח הסדר חוב חדש, לאחר שההצעה הקודמת נדחתה על ידי הבנקים המלווים. איזנברג הציג קו נוקשה והבהיר כי "לא נקבל שום דרישה שלכם לריביות גבוהות. "זכותכם לא לקבל החלטה, אולם מצבכם ישתפר רק אם תימנעו מלהכניס חברה עם הון עצמי לכינוס נכסים טרם זמנה".

הסדר החוב החדש מציע כי יתרת תשלום הקרן, בסך 65 מיליון שקל, שהיתה אמורה להיות משולמת בחודש שעבר, תיפרע בשני מועדים בהמשך השנה: 50% מהקרן ב-20 באוקטובר ו-50% נוספים ב-20 בדצמבר.

בתמורה לדחייה, יפוצו המשקיעים בהעלאת שיעור הריבית, ובנוסף ישועבד כבטוחה נכס של החברה במזרח אירופה. איזנברג אף חשף כי מאומדן ראשוני של חברת גיזה, שווי חברת הבת אוסיף מזרח אירופה גבוה מחוב האג"ח, ועולה על 400 מיליון שקל.

מגיזה זינגר אבן נמסר, כי היא נמצאת בתהליך של ביצוע אומדן שווי לחברה בימים אלה וכי טרם השלימה אותה ולפיכך, אין להתייחס למספרים האמורים כבסיס לשווי החברה.

[לאתר האג"ח]