אינקרדימייל מעלה את התחזיות לשנה הנוכחית

הכנסות החברה יהיו מינימום 26 מיליון דולר, והרווח התפעולי יהיה מינימום 9 מיליון ד' לעומת תחזית קודמת של 7 מיליון דולר ■ המניה נסקה בשיעור של 152% מתחילת השנה

לאחר שהכפילה את שווייה מתחילת השנה ואף למעלה מכך, אינקרדימייל סיפקה היום קבלות לנסיקה. החברה, המפתחת תוכנות שמאפשרות לנו לצרף אנימציות, קולות ושאר תוספות לתיבת הדואר האלקטרוני, וכן משתתפת בתוכנית AdSense של ענקית החיפוש האמריקנית גוגל, העלתה היום את תחזיותיה לשנה הנוכחית.

לפי הודעת החברה, הכנסותיה יעמדו השנה על מינימום 26 מיליון דולר (לעומת תחזית קודמת של 25 מיליון דולר), ואילו הרווח התפעולי יעמוד על מינימום 9 מיליון דולר (לעומת תחזית קודמת של 7 מיליון דולר, ותחזית מוקדמת יותר של 5 מיליון דולר). רווח תפעולי זה משקף שולי רווח של 35%, ואילו ההכנסות הצפויות משקפות צמיחה שנתית של 19% - נתון די מכובד בימי משבר כלכלי. לשם ההשוואה, הרווח התפעולי אשתקד היה 220 אלף דולר.

כאמור, ציבור המשקיעים במניית אינקרדימייל, הנסחרת בנאסד"ק, זיהו את העלאת התחזיות, ומניית החברה גמעה מתחילת השנה 152%, והיא עומדת כיום על מחיר של 5.5 דולר המשקף שווי חברה של 50 מיליון דולר.

"אנו מאוד מרוצים מהעלאת התחזיות", אמר ל"גלובס" עופר אדלר, מנכ"ל החברה וממייסדיה. "עדיין מדובר בתקופה קשה מבחינה כלכלית, אך כיום יש בה יותר וודאות מאשר אי וודאות". לדברי אדלר, השיפור בתוצאות הכספיות של החברה הוא תוצאה של שיתוף הפעולה עם גוגל בתחום הפרסום מבוסס החיפוש (דרך תוכנית AdSense), כמו גם מהכנסות הנובעות ממכירת מוצרים חדשים של החברה.

כזכור, לפני כשלושה שבועות הודיעה אינקרדימייל על חידוש החוזה מול גוגל לשנתיים נוספות, ונכון להיום כמעט שני שליש מהכנסות החברה נובעות מפרסום מבוסס חיפוש.

ולמרות התחזיות החיוביות, באינקרדימייל מקפידים על גישה שמרנית וממשיכים לפעול במבנה הוצאות יעיל, במטרה לשמור על שולי רווחיות ראויים. "אנו מאמינים שמאמצים אלו יבואו לידי ביטוי בצמיחה, הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה", מוסיף אדלר. "אני אופטימי", הוא מסכם.

התחזיות של אינקרדימייל (במיליוני דולרים)

תחזית הכנסות מעודכנת: 26

תחזית הכנסות קודמת: 25

תחזית רווח תפעולי מעודכנת: 9

תחזית רווח תפעולי קודמת: 7