עכשיו התביעה: קשת ואבי ניר תובעים מטופז 7.9 מיליון שקל

בתביעה נאמר כי "טופז, רב-עבריינים מתוחכם, יזם התקפה אלימה להחריד שבוצעה כלפי ניר על סף ביתו, מתוך רצון נקמני לפגוע ולהזיק, ואשר תוצאותיה הן פגיעות גופניות קשות ביותר"

שידורי קשת והמנכ"ל אבי ניר הגישו היום (ד') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב תביעה בסך 7.9 מיליון שקל נגד הבדרן דודו טופז, המואשם בין היתר בתקיפתו של ניר.

בתביעה נאמר כי "טופז, רב-עבריינים מתוחכם, יזם התקפה אלימה להחריד שבוצעה כלפי ניר על סף ביתו, מתוך רצון נקמני לפגוע ולהזיק, ואשר תוצאותיה הן פגיעות גופניות קשות ביותר".

עוד נאמר כי "את ההתקפה תיכנן טופז בדם קר ובמחשבה תחילה משך זמן רב ולא מדחף רגעי. מטרת ההתקפה, נוסף על מימוש התאווה הזדונית להרע, היתה להטיל אימה, פחד ושנאה ולשבש את פעילות אחד מגופי התקשורת החשובים בישראל, כמו גם לנקום".

לטענת התובעים, חייו של ניר ניצלו בנס, והוא נפגע בראשו ובחלקים שונים בגופו ונגרמו לו דימום ופציעות חמורות.

בהמשך, נטען, הוסיף טופז ושלח לניר במשך חודשים אחדים גם מכתבי סחיטה ואיום, תוך ניסיון ליצירת סכסוכים בינו לבין ספקי תוכן מרכזיים של קשת ובכירים בדירקטוריון קשת, מתוך מחשבה שלקשת לא תהיה ברירה אלא להחזירו למסך. כמו כן, נטען כי המשטרה מסרה כי טופז הנחה להשליך רימון על ביתו של ניר.

ניר מבקש מבית המשפט לחייב את טופז לפצותו בסך 5.7 מיליון שקל בגין נזקיו הגופניים, בהם כאב וסבל, פגיעה בכושר ההשתכרות, אובדן תנאים סוציאליים והפסדי פנסיה ופיצויים עונשיים; ובנוסף לפצות את קשת בסך 2.2 מיליון שקל בגין הוצאות אבטחה של ניר ואובדן הכנסות.

טרם הוגש כתב הגנה.