יאהו מעלה לאוויר גירסה חדשה לאתר הבית שלה

עמוד הבית המחודש משלב בין התוכן שמציעה יאהו לגולשים לבין גלישה ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר ■ סמנכ"ל הצרכנות: "מדובר בשינוי קיצוני בדרך בה אנו חושבים על המוצר ועל הלקוחות שלנו"

יאהו תעלה היום (ג') לרשת את עמוד הבית המחודש שלה, בצעד שאחד מראשי החברה הגדיר כ"מהפך הגדול ביותר" שעבר אתר החברה מאז החל לפעול לפני יותר מעשור.

עמוד הבית המחודש משלב בין התוכן שמציעה יאהו לגולשים לבין גלישה ברשתות חברתיות דוגמת פייסבוק וטוויטר.

"מדובר בשינוי קיצוני בדרך בה אנו חושבים על המוצר שלנו, בדרך בה אנו חושבים על הלקוחות שלנו ובדרך בה אנו חושבים על העסק שלנו", אמר סמנכ"ל הצרכנות של יאהו, טאפאן באהט.

עמוד הבית של יאהו הוא אחד מעמודי הרשת הפופולריים ביותר ונחשב לאחד מנכסי צאן הברזל של החברה, הנאבקת על הישרדותה בשוק מול גוגל ומיקרוסופט.

על-פי נתוני חברת comScore, יותר מ-100 מיליון גולשים ייחודיים ביקרו באתר במהלך חודש יוני בארה"ב בלבד, ויותר מ-330 מיליון גולשים ייחודיים ביקרו בו ברחבי העולם במהלך חודש מאי.

עמוד הבית המחודש של יאהו יהיה בעל תצוגה אחידה יותר מזה של קודמו, כאשר פחות קישורים לאתרי התוכן של יאהו ומוצריה יוצגו בו. עם זאת, יתווסף לו חלון שיציג תוכן מאתר נוסף לבחירת הגולשים, החל מאתרי חדשות וכלה כאמור באתרי רשתות חברתיות. לצד החלון תציג יאהו מודעות פרסום מקוונת.

תחילה יעלה האתר בגירסת בטא בארה"ב ואחר-כך בשאר העולם.