בקופות-החולים חושפים שיניים: מכבי תאפשר בדיקות חינם

זו הפעם הראשונה שבה קופת-חולים אחת מציעה שירותים רפואיים למבוטחים של קופות אחרות ■ בכללית יציעו טיפולים בחינם למבוטחי פרימיום עד לגיל 18

מכבי שירותי בריאות עומדת להודיע על מהלך חסר תקדים בכל הקשור לתחרות בין קופות החולים: מכבי תציע לכל הילדים במדינה עד גיל 18 וללא קשר להשתייכותם לקופת חולים זו או אחרת, לעבור במרפאות "מכבי-דנט" בדיקת שיניים בחינם, לרבות צילום שיניים.

זו הפעם הראשונה שבה קופת חולים אחת מציעה שירותים רפואיים למבוטחים של קופות אחרות. היום מדובר בטיפולי שיניים, בעתיד זה יכול להיות שירותים אחרים. בדרך הזו מקווים במכבי, שמבוטחים של קופות אחרות "יראו כי טוב", ויבקשו בעתיד לעבור אליה.

שירותי בריאות כללית הודיעה כי תציע טיפולי שיניים בחינם לילדים עד גיל 18 למבוטחים ברובד הפרימיום של הביטוח המשלים שלה. למבוטחים מעל גיל 18 תוענק הנחה של 70%. הדבר יינתן במסגרת ביטוח פלטינום של הכללית, שנחשב ליקר יחסית. במכבי ובכללית כיום, ניתנים טיפולי שיניים בחינם לילדים עד גיל 6, במסגרת הביטוח המשלים הרגיל.

חשוב לציים שהכללית מייקרת את ביטוח הפלטינום שנחשב ליקר ממילא. ההתייקרות תעמוד על 2.5 שקלים ל-15 שקלים בהתאם לגיל המבוטח.