הנפקה מוצלחת לדי מדיקל: גייסה 3.9 מיליון שקל

בהנפקה התקבלו ביקושי יתר של פי 2.5 - אך החברה דחתה את רוב ההצעות ■ ההנפקה בוצעה לפי שער מניה של 97 אגורות

חברת הביומד די מדיקל ממשיכה לחזק את ההון העצמי שלה על ידי הנפקת מניות. החברה השלימה גיוס של 3.88 מיליון שקל לאחר שבחודש מאי גייסה 2 מיליון שקל. אז בוצעה ההנפקה לפי שער מניה של 65 אגורות, אולם מאז היא זינקה בכ-50% והחברה מנצלת את הגאות בשוק כדי לגייס הון נוסף.

די מדיקל גייסה 3.88 מיליון שקל לפי תשקיף מדף. ההנפקה בוצעה בשער של 97 אגורות למניה, בדומה למחיר השוק וגבוה ממחיר ההצעה המקורי שעמד על 92 אגורות. בהנפקה התקבלו ביקושי יתר של פי 2.5; החברה התכוונה לגייס במקור 3.68 מיליון שקל, אולם היא קיבלה הצעות בהיקף של 9.7 מיליון שקל והחליטה להגדיל במעט את היקף ההנפקה המתוכנן, תוך שהיא דוחה את מרבית ההצעות שהתקבלו.

די מדיקל היא חברת החזקות בבעלות זאב ברונפלד, מני מור ואייל וניר שרצקי. החברה השקיעה ב-4 חברות פרויקט: Nilimedix שפיתחה משאבה מכאנית למתן אינסולין, Sindolor שפיתחה מזרק ללא כאב, G-Sense המפתחת מכשיר למדידה רציפה של סוכר, ו-MedexSet שפיתחה מכשיר חדשני למתן אינפוזיה. הפעילות של החברה מאופיינת בהשקעות בהיקפים נמוכים ובניהול מעורב בחברות המפתחות מכשור רפואי שקל יחסית להביא לשוק. רוב המוצרים מאושרים לשיווק באירופה, והמוצר של סינדולור מאושר גם בארה"ב. כל החברות נמצאות עדיין בשלב ראשוני מאוד של מכירות.