מוטורולה A3100 - לא חסרות בעיות

הדגם החדש מביא את מוטורולה לעולם מכשירי המגע, ראש בראש מול מכשירים של נוקיה או סמסונג ■ המסך בעייתי לצפייה באור שמש ישיר, המקלדת הווירטואלית לא נוחה ללחיצה, וגם הספיקרפון באיכות בינונית

אחרי שנה וחצי של שקט מוטורולה מנסה לעשות את הקאמבק שלה לשוק הישראלי עם ה-A3100. הדגם החדש מביא את מוטורולה לעולם מכשירי המגע, ראש בראש מול מכשירים של נוקיה, דגם 5800 או סמסונג אומניה.

ממשק: הבשורה החצי משמחת עם הדגם הזה, היא שמוטורולה זנחה בו את מערכת ההפעלה שלה והיא משתמשת במערכת ההפעלה של מיקרוסופט - Windows Mobile 6.1. מדוע זו בשורה חצי משמחת? כי הממשק של מיקרוסופט הוא סופר-מעצבן, סופר-איטי וסופר-לא ידידותי.

מוטורולה a3100

מוטורולה השכילו, בדומה לחברות אחרות, לשלב כאן מעטפת משלהם שתרחיק את המשתמשים מחלק גדול מהתפריטים של מיקרוסופט.

המעטפת שמוטורולה פיתחה מציבה בעמוד הבית מידע על הודעות SMS נכנסות, פגישות ושיחות שלא נענו. מלבד זאת, יש גישה לאפליקציות חשובות, ל-9 אנשי קשר מועדפים עליכם עם תמונה, מזג אוויר המתעדכן מהאינטרנט וגישה לגלריית התמונות. בסך הכול, המעטפת עושה עבודה טובה ויפה ומוטורולה השכילה לשלב אותה נכון.

צילום: מצלמת ה-3 מגה פיקסל מספקת תמונות סבירות מאוד באור יום, אולם במקומות סגורים או בתנאי תאורה חשוכים התמונות לא יוצאות באיכות טובה, למרות הפלאש. מלבד זאת, איכות הווידיאו הייתה נמוכה מאוד.

בעיות: המסך בעייתי לצפייה באור שמש ישיר, המקלדת הווירטואלית לא נוחה ללחיצה באמצעות האצבעות ותמצאו את עצמכם מקלידים עם עט, כאילו אנחנו חיים בעולם שאין בו iPhone. מעבר לכך, גם הספיקרפון באיכות בינונית.

יכולות נוספות: גלגלת קטנה המאפשרת לנווט בין התפריטים, במקום להשתמש בעט. הבעיה היא שהיא לא עובדת בצורה נוחה ואתם תוותרו עליה מהר. מלבד זאת, יש כאן GPS וגם את הדפדפן אינטרנט של אופרה שיאפשר לכם לגלוש באתרים בצורה סבירה מאוד.

מחיר בפלאפון: 2,484 שקל (או 69 שקל כפול 36 תשלומים), זיכוי של 50 שקל למדברים מעל 149 שקל.

בשורה התחתונה: ה-A3100 הוא לא מכשיר רע, אבל הוא נופל בתחרות מול מכשירים אחרים.

ציון: 7.5.