טבלת הרייטינג השבועית: קשת שולטת ברביעייה הפותחת

"כוכב נולד" של קשת ממשיכה גם השבוע להוביל את הטבלה עם רייטינג של 29.2% לפרק ששודר ביום שני ■ התוכנית הבולטת של רשת היא "אחד נגד 100" שהגיעה השבוע למקום החמישי עם רייטינג של 20.1%

"כוכב נולד" של קשת ממשיכה גם השבוע להוביל את טבלת הרייטינג, אך להבדיל משבועות קודמים בהם דורגו שתי התוכניות של "כוכב נולד" במקום הראשון והשני, הפעם דורגה התוכנית ששודרה ביום שני במקום הראשון עם רייטינג ממוצע של 29.2% בקרב משקי בית-יהודיים, בעוד התוכנית ששודרה ביום ראשון דורגה רק במקום הרביעי עם רייטינג ממוצע של 25.5%.

למרות זאת, קשת שולטת בטבלת הרייטינג, וגם השבוע 4 המקומות הראשונים בטבלה שייכים לה. "מסודרים 2" תפסה השבוע את המקום השני עם רייטינג ממוצע של 26.2% ו-695 אלף צופים פרטיים.

קשת מיוצגת השבוע בטבלה עם 6 תוכניות, זאת לעומת 3 תוכניות של רשת ואחת של חברת החדשות של ערוץ 2.

מהדורת החדשות של ערוץ 2, המתייחסת לממוצע של מהדורות אמצע השבוע, רשמה בשבוע החולף ממוצע רייטינג של 19.4% - יותר מפי שניים מחדשות ערוץ 10 שרשמה ממוצע של 9.2%, ולעומת 6.4% בלבד שרשמה "מבט" של הערוץ הראשון.

התוכנית המובילה של רשת בשבוע האחרון היתה "אחד נגד 100" ששודרה אמש (מוצ"ש) ורשמה רייטינג ממוצע של 20.1%.

"שבוע סוף", גם היא של רשת, מדורגת השבוע במקום התשיעי עם רייטינג ממוצע של 17%. יש לציין כי "שבוע סוף" נחשבת בעונה הנוכחית של רשת לתוכנית הדגל שלה.

33