ספרה של שרי אריסון, "לידה", מככב ברשימת רבי-המכר בקטגוריית ספרי פנאי. האישה העשירה בישראל מצליחה לסקרן אלפי ישראלים, שבאים לחנויות ומבקשים את ספרה החדש.
"יש לי הרבה מה להציע, וזה בכלל לא כסף", אמרה אריסון בראיון לפי חודש. מתברר שהציבור מאמין.
איריס בראל, מנכ"לית סטימצקי, מספרת כי 2,000 עותקים נמכרו החודש מ"לידה", "ועכשיו קיבלנו הזמנות לעוד 1,000".
* איך את מסבירה את זה?
"אנשים מתעניינים בשרי אריסון ובמה שיש לה לומר".
בסניף "צומת ספרים" בדיזנגוף-סנטר בתל-אביב אישרו את הביקוש המוגבר לספרה של אריסון.
"אנשים רואים בשרי אריסון מודל של הצלחה כלכלית אדירה, ומאמינים שיש לה משהו שלהם אין. כל אחד מנסה שתדבק בו קצת מההצלחה, ולקרוא את הספר שלה זה חלק מהעניין", הסבירה אחת המוכרות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.