רשת האופנה NO NAME סוגרת את תת-הרשת לגברים

סגרה 3 סניפים והסבה את היתר לחנויות מעורבות ■ בעלי הרשת, דני וייצמן: "החנויות המשותפות עבדו הרבה יותר טוב בתחום הגברים מחנויות לגברים בלבד" ■ "רשתות האופנה נראות אותו דבר. השוק צריך לעבור שינוי"

רשת האופנה NO NAME החליטה לסגור את פעילות תת-הרשת לגברים NO NAME MEN ולהמשיך את מכירת אופנת הגברים בחנויות הרשת הרגילות - כך נודע ל"גלובס".

לאור זאת סגרה הרשת את סניפי NO NAME MEN בקניון עזריאלי, בקניון גבעתיים וברחוב שנקין בתל-אביב. במקביל, הסבה הרשת את יתר סניפי NO NAME MEN לסניפים מעורבים המוכרים אופנת גברים לצד אופנת נשים.

"החנויות המשותפות עבדו הרבה יותר טוב בתחום הגברים מאשר חנויות לגברים בלבד", מסביר דני וייצמן, בעלי הרשת.

רשת NO NAME, שנוסדה ב-1991, מונה 30 סניפים - מתוכם 24 סניפים בבעלות הרשת, והיתר מופעלים באמצעות זכיינים. הרשת חתמה את 2008 עם מחזור מכירות של 55 מיליון שקל. מתחילת השנה רשמה הרשת ירידה של 15% במכירות.

"המיתון החריף את בעיות ענף הטקסטיל, אבל הבעיות נולדו עוד לפניו", אומר וייצמן. "הרשתות נראות אותו הדבר מבחינת המוצרים והעיצוב והאיכות שהשתפרה אצל כולן. השוק צריך לעבור שינוי, ואני מעריך כי חלק מהמותגים ייצאו ממנו", אומר וייצמן.