לב אדום, מנוע ירוק

פרארי מציגה אקזוטית חדשה לחוג הסילון: אפס למאה ב-3.4 שניות ו-325 קמ"ש, אבל גם קיצוץ של 30% בפליטה ובצריכת הדלק

אלו הן תמונות רשמיות ראשונות של הפרארי "458 איטליה" החדשה, שמיועדת להחליף את ה-F430. המכונית משלבת עיצוב אקזוטי ושלדה עתידנית מחומרים מרוכבים עם שליטה אלקטרונית, והיא נמתחת לאורך 4.53 מ', לרוחב 1.94 מ' ולגובה 1.21 מ' בלבד.
להנעתה אחראי מנוע V8, שמייצר 570 כ"ס עם קו אדום ב-9000 סל"ד ומומנט של 54 קג"מ. הביצועים אקזוטיים לא פחות מהעיצוב: התאוצה מאפס ל-100 קמ"ש אורכת 3.4 שניות והמהירות המרבית של היצירה, ששוקל 1380 קילו, היא 325 קילומטרים בשעה.
פרארי 458 איטליה החדשה
למרות הביצועים פרארי בחרה להדגיש דווקא את הידידותיות (היחסית כמובן) לסביבה וטורחת לציים, שפליטת ה-CO2 עומדת על 320 גרם לקילומטר "בלבד" (420 בדגם היוצא) וצריכת הדלק רושמת ממוצע סביר של כ-7.5 קילומטרים לליטר. למכונית יש גם גיר אוטומטי ממוחשב נוסח פורמולה 1 ושלל מערכות לסיוע בייצוב ובבלימה. המכונית תיחשף רשמית בתערוכת פרנקפורט ומחירה טרם הוצג.
פרארי 458 איטליה החדשה
פרארי 458 איטליה החדשה