פולישק מזנקת בכ-130% לאחר חתימה על הסכם הפצה בינ"ל

אייברי דניסון תשמש כמפיץ בלעדי של מוצרי החברה בתחום היריעות הגמישות לתיווי במספר מדינות ■ המכירות צפויות להסתכם בכ-20-25 מיליון שקל לשנה הראשונה ובכ-45-50 מ' ש' לשנה השנייה

מניית פולישק מזנקת בכ-130% במחזור שעולה על 3 מיליון שקל לאחר שהבוקר (ג') דיווחה החברה, יצרנית יריעות הפולאתילן שבשליטת הקיבוצים ניר יצחק (47.7% ) וסופה (21.1%), כי התקשרה בהסכם שת"פ עם חברת אייברי דניסון, לפיו תשמש אייברי דניסון כמפיץ בלעדי של מוצרי החברה בתחום היריעות הגמישות לתיווי בארה"ב, קנדה, מקסיקו, אוסטרליה וניו זילנד.

אייברי דניסון הנה מהחברות הגדולות בעולם בתחום פתרונות טכנולוגיים לתיווי מוצרי צריכה, ולפי מידע שנמסר על ידה לפולישק, זו לה ההתקשרות הראשונה בהסכם הפצה עם יצרן תוויות אחר.

אייברי דניסון תרכוש מהחברה יריעות גמישות לתיווי ותפיץ אותן ללקוחות במדינות השונות. מחיר הרכישה של המוצרים יתואם מדי רבעון ע"י נוסחה המביאה בחשבון את הוצאות הצדדים וכן את חלקה של החברה (בשיעור שהוסכם בין הצדדים) ברווח ממכירת המוצרים ללקוחותיה של אייברי דניסון ברבעון הקודם.

תקופת ההסכם היא לשנתיים, והוא יתחדש מאליו לתקופות נוספות בנות שנה כל אחת, בכפוף להסכמה בין הצדדים על יעדי המכירות לתקופות הנוספות. כל צד רשאי להודיע, 90 יום מראש, שאינו מעוניין בהארכת ההסכם לתקופה נוספת.

על פי ההסכם יעד המכירות של המוצרים של פולישק ע"י אייברי דניסון לשנה הראשונה הנו כ-1,000 טון, ויעד המכירות לשנה השניה הנו כ-200 טון. בהנחה של עמידה במלוא יעדי המכירות, היקף המכירות של המוצרים לאייברי דניסון מוערך בסך של כ-20-25 מיליון שקל לשנה הראשונה וכ-45-50 מיליון שקל לשנה השנייה.

הצדדים הסכימו גם כי בעתיד ישקלו את האפשרות להקים מפעל ייצור מחוץ לישראל, בהתחשב בביקוש למוצרים ובכפוף להיתכנות כלכלית ותפעולית, הקמת מפעל כאמור תחייב הסכמה של שני הצדדים.

החברה נסחרת כיום בבורסה לפי שווי של 12.3 מיליון שקל ומתחילת השנה זינקה המניה בכ-366%.