לידר השקעות תקבל הצעות השקעה בה עד ה-13 באוגוסט

החברה פירטה את לוח הזמנים לקבלת ההצעות לקראת העברת השליטה בחברה ומינתה את יהושע רוזנצוויג ויקותיאל גביש לצוות הסיוע בתהליך איתור המשקיע הפוטנציאלי

שאלת הבעלות בחברת לידר השקעות שבשליטת איציק שרם ויאיר פודים מתקרבת לישורת האחרונה. החברה הודיעה היום כי היא מינתה את יהושע רוזנצוויג ויקותיאל גביש לסייע ולייעץ לה באיתור משקיע פוטנציאלי. רוזנצוויג מייצג את מחזיקי אג"ח סדרה ד' של החברה וגביש מייצג את לידר השקעות במגעים שהיא מנהלת עם מחזיקי האג"ח שלה.

לידר מפרטת גם את לוח הזמנים שצפוי למציאת המשקיע: הגורמים המעוניינים להשקיע בחברה יורשו להציע הצעות עד ה-13 באוגוסט, ולאחר סינון ראשוני תיבחר קבוצת מצומצמת של מציעים אשר ישגרו הצעות סופיות ומחייבות מבחינתם, עד ה-30 באוגוסט.

לידר השקעות היא חברת אחזקות שבתקופה אחרונה נקלעה לקשיים, ובמאי הודיעה למחזיקי האג"ח כי לא תעמוד בתשלום הקרן והריבית הקרוב. חובותיה לכלל נושי החברה מסתכמים בכ-400 מיליון שקל, מתוכם כ-230 מיליון שקל לבעלי אג"ח ד' ונושים נוספים, והיתרה לבנקים הפועלים לאומי.

לאחרונה הועלו שמות שונים של משקיעים פוטנציאליים אשר ישקיעו בחברה ויקבלו את הבעלות עליה. בין היתר הוזכרו גם דני ברק (מנכ"ל החברה הבת לידר שוק הון) בשיתוף עם קרן המנוף KCPS, קרן הפרייבט אקוויטי PATRON GLOBAL OPPORTUNITY ואיש העסקים צביקה בארינבוים, אשר הציע ככל הנראה להזרים לחברה 60 מיליון שקל תמורת קבלת השליטה בחברה.