גינדי השקעות מכרה דירות ברבע מיליארד שקל תוך יום

גינדי מכרה את הדירות בתל-אביב ובנתניה לעמיתי מועדון חבר ■ אורי לוי, מנכ"ל משותף: "השוק 'חם' ויודע לזהות עסקה טובה"

ראלי המכירות של דירות חדשות בתקופה האחרונה קיבל היום ביטוי נוסף בכנס מכירות ענק של גינדי השקעות לעמיתי מועדון חבר צרכנות (כוחות הביטחון). לאחר מסע פרסום נרחב בשבועות האחרונות הגיעו היום (שישי) כ-3,000 עמיתי חבר לגני התערוכה בתל אביב כדי להשתתף בהגרלה שתקבע מי מהם יקבל קדימות לרכישת 120 הדירות שהוקצבו במסגרת המבצע למועדון. חברת גינדי השקעות שערכה את הכינוס הציעה לעמיתי חבר דירות בשני פרויקטים של החברה: פרויקט GINDI רמת אביב וגינדי בקרית השרון נתניה.

כבר לפני השעה 8 בבוקר השתרך טור מכוניות בכניסה לחניון מרכז הירידים בגני התערוכה. ההגרלה נערכה בשעה 9, וקבעה למעשה מי יוכל לרכוש דירה במסגרת המבצע המיוחד. בשעה 9:30 נפתחו השערים למתחם המכירות והזוכים הוכנסו לפי סדר ההגרלה למתחם המכירות שם הם בחרו את הדירה המועדפת עליהם וחתמו על המסמכים. מגינדי השקעות נמסר כי עד השעה 11 אזלו כל 120 הדירות, ובכך שוב שוחזר בהצלחה מבצעי המכירות של חבר, שבאופן מסורתי מאפשרים לחברות למכור כמות גדולה של דירות תוך זמן קצר, תמורת הנחות לעמיתים. מהחברה נמסר כי היקף העסקאות הכולל עומד על כ- 250 מיליון שקל. על אף שבמבצע השתתפו גם דירות יקרות של 3 מיליון שקל ויותר, רוב הדירות שנמכרו הינן דירות ברמות מחיר של כ-2 מיליון שקל ומטה.

פרויקט GINDI רמת אביב ממוקם בצפון שכונת רמת אביב החדשה בצפון תל אביב וכולל 90 יח"ד. הפרויקט משותף לגינדי השקעות ולמשה ויגאל גינדי ושיווק 60 דירות מהפרויקט התחיל במבצע מיוחד לחברי המועדון. בפרויקט הוצעו לעמיתי חבר דירות בתמהיל מגוון ביניהן דירות 3 חדרים ב-1.5 מיליון שקל, דירות 5 חדרים בכ-2.13 מיליון שקל ומיני-פנטהאוזים 6 חדרים ב-2.87 מיליון שקל. הדירות היקרות נמכרו בעיקר לגמלאים של משרד הביטחון , אנשי "צוות" קצינים בכירים שפרשו ומשמשים בהווה כבכירים בענפי הכלכלה והתעשייה. מי שעמד מאחורי המערך השיווקי של הכנס הייתה חברת אלדר שיווק בבעלותו של עמיר שאלתיאל.

בפרויקט גינדי בקרית השרון במזרח נתניה 90 דירות, כשכולן בנות 5 חדרים: מיני-פנטהאוזים, פנטהאוזים ודירות גן, עם מרפסות בשטח של למעלה מ-20 מ"ר, גינות או מרפסות גג. הפרויקט כולל 3 בניינים מדורגים בני 9 קומות. הבניין הראשון נמכר כולו לקהל הרחב, ולחבר הוצעו שני הבניינים הנותרים, בהם 58 יח"ד סה"כ. המחיר למיני-פנטהאוז 5 חדרים לעמיתי חבר הינו כ-1.1 מיליון שקל ופנטהאוז עם מרפסת גג בשטח של 65 מ"ר 1.43 מיליון שקל.

בכך השלימה גינדי השקעות הנסחרת בבורסה בתל אביב מכירות של רבע מיליארד שקל ביום אחד. אורי לוי מנכ"ל משותף בגינדי השקעות אמר היום כי "התוצאות של המבצע הם הצלחה משותפת של ארגון חבר, עמיתי חבר וגינדי השקעות, אך מעל הכל היא מעידה על שוק הנדל"ן היום, שוק "חם" שיודע לזהות עסקה טובה".