יו"ר הפועלים הנכנס: "אני רואה בחזרתי לבנק שליחות ואחריות"

יאיר סרוסי נכנס היום לתפקיד יו"ר בנק הפועלים והחליף את דני דנקנר ■ במכתב לעובדים כתב סרוסי: "כצעד ראשון עם חזרתי פעלנו בצורה מהירה להוביל מהלך של גיוס הון בהיקף חסר תקדים לבנק"

יאיר סרוסי נכנס היום לתפקיד יו"ר בנק הפועלים והחליף את דני דנקנר. עם כניסתו שיגר סרוסי מכתב לעובדים בו כתב: "אני רואה בחזרתי לבנק ובמילוי תפקיד יושב הראש שליחות ואחריות. הבנק, מנהליו ועובדיו מוכרים לי היטב עוד מהתקופה בה כיהנתי כדירקטור וכיו"ר ועדת הביקורת של הדירקטוריון וחזרתי לבנק הינה בבחינת סגירת מעגל עבורי".

סרוסי התייחס לגיוס ההון המוצלח בסך 1.7 מיליארד שקל שביצע הבנק בראשית יולי: "כצעד ראשון עם חזרתי פעלנו בצורה מהירה להוביל מהלך של גיוס הון בהיקף חסר תקדים לבנק. הגיוס ואפשר לנו להסיר מסדר היום את נושא צרכי ההון של הבנק ולהתפנות לפיתוח הפעילות העסקית שלו" כתב.

בהתייחסו לעקרונות לפיהם יפעל, כתב סרוסי כי "חשוב לי לשתף אתכם העובדים במספר עקרונות מפתח לאורם אני מתכוון, יחד עם הדירקטוריון וההנהלה, להוביל את הבנק. אנו נעמיד את הלקוח במרכז פעילותנו, נקפיד על עקרונות של שקיפות, כלפי משקיעים, לקוחות ועובדים. נפעל באחריות משותפת, הן כארגון והן כפרטים בתוך הארגון. נפעל תוך פתיחות וסובלנות לדעות שונות וננהל דיונים ענייניים בכל סוגיה, אך מרגע קבלת ההחלטות נתאחד כולנו ונפעל בנחישות לביצוע מדויק וחסר פשרות של ההחלטות והתוכניות שאושרו".