ממשיכים לספור: ריאל מדריד בזבזה יותר מרבע מיליארד אירו הקיץ על רכש

התכשיט החדש שמגיע לברנבאו הוא צ'אבי אלונסו מליברפול, עבור 30 מיליון אירו ■ בכל הנוגע למכירת שחקנים, ריאל עדיין לא עומדת ביעדים: מכרה ב-16.5 מיליון אירו בלבד

הפרויקט המגלמוני של ריאל מדריד המשיך לצבור אמש (ג') תאוצה לאחר שסגנית אלופת ספרד סיכמה עם ליברפול את רכישת צ'אבי אלונסו. הקשר יגיע לברנבאו עבור סכום העברה של כ-30 מיליון אירו, וצפוי להרוויח כ-4.3 מיליון אירו בעונה בכל אחת מארבע השנים הקרובות.

אלונסו מצטרף לכריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, קאקה, אלבארו ארבלואה, ראול אלביול, אלבארו נגרדו ואסטבן גראנרו, שחקני הרכש הקודמים שחתמו בריאל הקיץ. בכך העלתה ריאל את שווי הבזבוזים שלה בחלון ההעברות הנוכחי ל-252 מיליון אירו, שיא כל הזמנים בכדורגל עבור חלון העברות בודד. במקום השני ניצבת צ'לסי של רומן אברמוביץ', שבקיץ 2003 הוציאה 168.6 מיליון אירו על רכש.

יש לציין שבריאל מדריד התכוונו גם לשחרר כמות גדולה של שחקנים ובכך להחזיר לקופה כ-100 מיליון אירו, אך עד כה מכר המועדון שחקנים תמורת 16.5 מיליון אירו בלבד.

אגב, כל הקבוצות בליגה הספרדית הבכירה כבר רכשו הקיץ שחקנים בכ-417.95 מיליון אירו. בכך הן משאירות מאחור את הפרמיירליג האנגלית, שבשנים האחרונות תמיד תופסת את המקום הראשון בפרמטר הזה: ההעברות באנגליה ב-315.24 מיליון אירו.